steinbukkjente '85:) Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg er nå i 4pp, er 22 år og ønsker meg fryktelig et lite barn:) Min søster har prøvd å få barn i flere år, og det viste seg at hun hadde opphopning av egg på den ene eggelederen, hun går nå på pergo tabeletter (tror det var det det het). Har gått på det noen mnd. Det jeg lurer på er om det kan vere arvelig? Noen som vet? Ikke at jeg har prøvd så lenge, men begynner å bli utolmodig;) Venter på mensen nå i disse dager. Har ingen symptomer, eneste at jeg er litt øm på brystvortene. ( bruker ikke vere det ellers) Et lite håp?
Fru Anna Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 hei hei! Jeg vet ingenting om sånt er arvelig osv, men min første tanke er at det ikke er det. Alle eggledere og kropper er forskjellige, hvis det hadde vært en sykdom eller lignenende som førte til de tette egglederne så kanskje, men tviler på det. Det kan være utallig mange grunner til at man ikke blir gravid, men at det tar en stund er helt normalt og ikke et tegn på at det er noe galt. Vet at ikke sånt er noe gøy å høre for det er en vannvittig tolmodighetsprøve - min tolmodighet begynner å bli ganske så tynnslitt, men det er lissom ikke så mye å gjøre med det! Du kan jo høre med legen din om det, eller spørre på lommelegen.no. Har du funnet EL, så du vet at dere har sex i den fruktbare perioden?Lykke til videre med prøvinga!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 det er i høyeste grad arvelig alle søstrene mine har d å vi er 4 søstre... så jeg ville snakket med legen<3
steinbukkjente '85:) Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2007 takk for svar. Det er greitt å høre med noen her inne. ser at dere har prøvd en god stund begge to, så da har vel jeg ingenting å klage for. Ha funnet ut at det er en store tolmodighetsprøve ja;) men sånn er det vel for ganske mange. Siden alle dine søstre Grysom har det, burde jeg kanskje reist til legen for å skjekke meg. Like greitt å gjøre det med det samme, så jeg hadde komt i gang med tabeletter eventuelt. jeg veit ikke sikkert når jeg har eggløsning. Men denne mnd har vi hatt sex jamt over hele mnd. så håper det har klaffet! Har en litt rar syklys, kan gå mellom 35-37 dager før mensen kommer igjen. Så den er vel rett rundt hjørnet regner jeg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå