Gå til innhold

hjelp - forslag til dåpsgave gutt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger ideèr til hva jeg skal kjøpe til min nevø. De ønsker seg ikke ting fra gullsmed. Forslag motas med stor takk! Hvor mye skal jeg kjøpe for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... Kan jo nevne noen av de tingene vi fikk som vi satte stor pris på:

* gavekort på fotografering av lillegutt

* barnas store sangbok

* bøker og lydbøker av anne cath. vestly, astrid lindgren og thorbjørn egner

* stort rørospledd

* barneservise

* hverdagsbarnebestikk

Ønsket oss også litt turting til ham, men det kommer jo litt an på om foreldrene er turmennesker og vil ta ham med ut på tur. F.eks. sovepose, termos med navn etc.

Hvor mye du skal gi for aner jeg ikke... Fra tante og onkel her fikk lillegutt gaver for mellom 200 og 600 kr tror jeg... Litt avhengig av om man jobber eller er student osv...

Skrevet

Hva ønsker de seg til ham da? Når de har gitt utrkk for at de ikke ønsker seg ting fra gullsmed, har de sikkert noen ønsker ellers?

Vi ønsket oss en 12 liters sekk fra bergans (barnehagesekk), Bøker fra Den store hvite serien (den store barnesangboka bla), billedramme med inngravering på, dåpsattestholder, barneservise i både glass og melamin. stjernetegnet i gull, bankonto i barnets navn, pengegaver. Ellers så ønsket vi oss fotoalbum. Vi ville gjerne ha ting som varer, ønsket oss ikke klær som han vokser fra med en gang, det skal jo være et minne om dåpsdagen.

Skrevet

Jeg ønsket en stol fra Malurten.no til vesla, men vi fikk bare smykker. Synes det er en kjempefin gave både til gutt og jente :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...