Gå til innhold

Jeg skjønner ikke noe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For godt og vel en uke siden dreit jeg meg ut og la ut et innlegg her inne hvor jeg henvendte meg til et nick som jeg ikke snakket særlig pent til.

Dette vakte store reaksjoner og jeg var både det ene og det andre, ikke minst dobbeltmoralsk.

Jeg tok selv kontakt med moderator og fikk innlegget fjernet, men det har allikevel blitt nevnt en del etter det.

Hvor er alle dere som hoppet i stolen av det innlegget når det ene etter det andre med nick i overskriften dukker opp og spyr eder og galle ut over vedkommende det nevner? Er ikke det litt dobbeltmoralsk? Eller sleit jeg dere helt ut med innlegget mitt?

Jeg kommer ikke inn på min side, så jeg henstiller til noen som gjør det å melde disse innleggene til moderator.

-angrende synder som har lært av sin feil-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm. Det var ikke mer alvorlig enn som så, nei.

Godt å få bekreftet at anonym ikke mener det så veldig når h'n uttaler seg om dobbeltmoral, da.

Skrevet

Dette viser vel bare at BIM-gribbene husker det de vil huske.

Nå kan dere komme og spørre meg igjen, alle dere som syter over at jeg klager på feige hurper som bruker anonym-knappen som alibi for hemningsløse personangrep; tilfellene HI sikter til er grunnen til at jeg klager.

Du er ikke noe bedre, HI, men du hadde i det minste anstendighet nok til å rydde opp etter deg når du først hadde bæsja på leggen.

Skrevet

Jeg var ikke anonym, heller, da. Men jeg dreit meg ut, den er grei.

Skrevet

Jeg skal vedgå at jeg ikke husker hva saken dreide seg om, og antok noe forhastet at du hadde skrevet et innlegg rettet til en spesiell person med intensjon om å signere anonymt, og at du glapp og signerte med nick i stedet. Når jeg leser hovedinnlegget ditt en gang til så ser jeg at det ikke er gitt at det var det som skjedde, og siden jeg ikke aner hva tabben din var, så trekker jeg tilbake kommentaren min. Beklager.

Skrevet

Dette viser vel bare at BIM-gribbene husker det de vil huske.

Jadda.

*knis*

Anonym - and proud!

Skrevet

Neinei. Jeg forsøkte å flytte en opphetet debatt fra skravle og inn på krangle ved å skrive nicket til den jeg diskuterte med og hvor hun kom fra. (Hadde nettopp lest det et annet sted der folk snakket om hvor de kom fra.) Jeg var skikkelig ufin.

For å gjøre det hele verre, diskuterte vi personangrep på folk som ikke var enige med alle... Jeg så visst ikke helt min egen dobbeltmoral i det jeg lot meg rive med.

Men jeg signerte med nick, ja. Med vilje. Ser ingen grunn til å ikke gjøre det.

Skrevet

Og no hard feelings, du.

Ser du har fått egen fanklubb. (Er medlem selv *rødme*)

Tror det blir en stund til Anonym her får det samme.

Skrevet

Aha. Jeg husker vagt noe slikt, ja.

Skrevet

he he he fanklubb, nei NÅ BLE JEG MISUNNELIG GITT!!!!

ååååh skulle ønske det var meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tenk om alle elsket meg og laget fanklubb på bim, hadde vært saker det!!

*spy*

Skrevet

Du skal ikke se bort fra at noen kommer krypende og innrømmer at de liker deg - men da må du kanskje signere et par innlegg med nick først. Vanskelig å kjenne deg igjen hvis ikke, vet du. Men vent, "alle er vel like anonyme her"...? *knegg*

Skrevet

Det var bra. Jeg driter meg ut selv iblant. (Svært sjeldent, selvsagt).

Er det noe gryn å tjene på den fanklubben, tror du? Mulighet for å dra inn noe omsetning på å selge autografer, eller kanskje jeg skal ta patent på enkelte ord og uttrykk?

Skrevet

Du må ikke ta det ille opp. Du kan sikkert også få fanklubb. Du må bare markere deg litt mer...

Også må du huske å gjøre mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg.

Skrevet

Anonym, altså.

Skrevet

nettopp!

men jeg har masse folk som liker meg jeg, er liksom så full av venner så jeg har ikke tid tid mer liksom.

liker deg egentlig jeg jeab, selv om jeg egentlig ikke tør si det. *blush*

går jo an å være uenige av og til for det.

men er du så full av hormoner som det virker som eller er du bare et realt rivjern? *he he*

*foten ut av skapet*

Skrevet

Så snille-NN dukker opp så snart jeg skrur på sjarmen, altså? Du er jammen søt når du er billig!

Jeg er ikke hormonell i det hele tatt. Jeg kunne kanskje brukt pms som et slags alibi, men det ser jeg ikke nødvendigheten av. Jeg er nok bare sånn.

Skrevet

sjarm? deg?

nå må du gi deg.

er snill jeg, ja, men krangler for det.

og billig? du skulle bare visst!!

var kanskje overdrevent å si at jeg liker deg, riktigere å si at jeg ofte er enig med deg, men ikke ALLTID altså. ingen planer om å joine fanklubben din med det første.

uten at du går down på meg da seff, hee hee

Gjest Hello Alicja, are you a car?
Skrevet

Hello everybody, what kind of cars do we have here?

Skrevet

for all del, tåler litt her på krangle gjør vi ikke?

gidder ikke markere med nick og navn etc,

*bææææ* får holde

Skrevet

Toyoya?

Skrevet

toyOTA faktisk

Skrevet

ere du fabler om nå alijca?

ja takk toyota.

ta en toy'a.

*bææææ*

Skrevet

Erru gæærn. Med fare for å skyte meg selv i foten, må jeg jo bare råde deg til å melke de fire medlemene du har for det vi er verdt.

Såpass forventer vi av deg, rett og slett.

Skrevet

Jeg lurte på hvordan biler dere var vel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...