Gå til innhold

KVALMENDE!! ser på Oprah!


Irisess 5MA & 4SA lagt på is..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj så kvalmende!! tråkke oppå magen for å minske magen under graviditeten. føde ungen på toalettet og æsj æsj æsj! ekkelt og kvalmende!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg ser på det jeg også! også hu som fødte ungen, knivstakk den og kastet den i et grustak da gitt! huff.....mye fælt!

Skrevet

at det går ann sier jeg bare!! at hun bare fikk 6år skjønner ikke jeg..og hvis hun ikke ville ha hvorfor ikke abortere det er da fa*n med bedre det!!

Skrevet

Jeg sitter også å ser på. Klarer liksom ikke å la være heller, var en liten periode på en annen kanal fordi jeg syntes det var ekkelt, men ble nysgjerrig og måtte svisje tilbake...

Skrevet

det er helt forferdelig.. men sier vel litt om at en 15åring som oftest ikke er klare til å bli forelder..

Skrevet

Jeg kunne virkelig ønske min venninne ikke ringte meg angående dette programmet.. Da hadde jeg sittet uvitende å sett Simpsons. Dette er noe av det værste jeg har sett og hørt!!!!! Ser man hva folk kan ty til i desperate tider.. Fryktelig tragisk..

Skrevet

Helt enig i at det er en utrolig grufull ting å gjøre!! Problemet med helsevesenet i usa er at det er privatisert! Koster mange tusen kroner å få abort, og det er det ikke mange 15 åringer som har... Vett nok til å adoptere bort ungen, derimot! Det bør de fleste 15 åringer i den situasjonen ha...

Skrevet

ja den episoden såg jeg for lengesiden....sjuke folk..ingen unskylding å vere 15 år.....satt ikke hu i fengsel og nå da..men tror ikke hu fikk mere en 5 år..

Skrevet

Noen som stusser over at hun kun snakker om seg selv og hvordan dette påvirker hennes liv? Snakker ikke én gang om babyen og det faktum at han ikke fikk leve pga henne. Virker som hun ikke i det hele tatt påtar seg ansvaret for det hun har gjort. Bare meg, meg, meg.

Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp
Skrevet

Jeg så denne episoden da jge var gravid, da klarte jeg å utvise en liten dose sympati for henne.

 

Men når jeg så den igjen i går ble jeg dårlig, rett og slett kvalm.

 

Hvis man er redd, greit nok, men du vil heller ha kjeft i et år av foreldrene dine, enn å drepe ungen.

 

Også hele måten det ble gjort på. nå snakker hun om at hun gleder seg ti hun blir mor, men jeg håper ikk det skjer..

Skrevet

helt enig, synes det virker som om hun "gråter" over å måtte sitte i inne, ikke pga at hun har drept sin egen baby.

Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp
Skrevet

Ja, at dette var noe hun ikke hadde trodd, at hun måtte i fengsel, det ville hun ikke oppleve.

 

Vel , jneg syns du er ganske syk når du kveler og stikker ned ungen din. Jeg blåser i hvor redd man er. Da re det faktisk noe gæernt oppi toppen!!!!

Skrevet

Nei, det er ikke så mye annet å gjøre enn å se på Oprah når kvalmen tar grepet på deg. Ble ikke mindre kvalm av å se denne gråtkvalte jenta fortelle om hvor grusomt HUN har det. Folk er så uopplyste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...