Gå til innhold

Se på OPRAH på tv3 nå! herregud.

Anbefalte innlegg

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

at det er mulig:-((((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett det før. Forferdelig trist på alle måter:-(

Skrevet

har sett det før. tragisk:(

Skrevet

stakkars baby, blir helt satt ut jeg:-(

Skrevet

Irriterer meg at det alltid kommer et sånt innlegg,men ingen skriver hva det handler om! Jeg vil også ha tv3!!! Hehehe:D

Men atter.. Hva handler det om a?

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

I hvilken uke fødte hun?

Skrevet

Kikket nettopp i 1 minutt og slo nå av tven. Orker ikke å sitte å se på. Fikk med meg at hun hadde født på rommet og at ungen var død eller døde rett etterpå. Ser jeg mer nå så for jeg mareritt.

Skrevet

Stakkars barn !

Skrevet

stakars jente, stakars famile, stakars baby... han må jo ha vært død.. ellers hadde vel familien hennes hørt han under middagen??!!!

Skrevet

Har sett det før. Klarer ikke synes synd på henne på noen måte, det er kun synd på den lille gutten hennes som aldri fikk en sjanse.

Skrevet

Hva har skjedd med babyen?

Skrevet

hun gjemte graviditeten for familien sin, og fødte sønnen sin på do.. hun vet ikke hva hun gjorde fra da til hun gikk for å spist middag med familien sin uten å si noe, også gikk hun tilbake på rommet sitt og stakk babyen i brystet med en kniv... hun trodde han var død men ville være helt sikker på at han ikke hadde noe smerter..(!!!) .. også gjemte hun han i skapet sitt.

Skrevet

er det om hun jenta som fikk barnefaren til å hoppe på magen sin under graviditeten for å skjule den?

Skrevet

... og hun sier at han aldri laget noe lyd eller noe på den tiden fra hun fødte han og til hun gjorde det.

Skrevet

stakkars jente, stakkars baby... familie alt!

en tragisk sak bare :(

Skrevet

Hun fødte til termin tror jeg...men babyen lagde ikke noe lyd når den kom ut, derfor trodde hun den var død!...men ikke alle babyer lager lyder med engang de kommer ut, det gjorde ikke min datter før jordmoren "sugde" bort sånn slim..

Unasett hun må være syk i hodet...15 eller 30 år, man knivstikker ikke sin egen baby og hiver den i en steinrøys...så sykt at man mister ord:-(

Skrevet

ja, barnefaren trødde på magen slik at magen hennes ikke skulle vises....

Skrevet

Om man tenker på hva slags forhold mange amerikanske jenter vokser opp under, hvor det er forferdelig med sex før ekteskap og sliks så er det her ikke så veldig sykt. Det er faktisk mye sykere med de fordommer og normer/moraler som fortsatt eksisterer mange steder i USA. ikke at jeg skal forsvare at hun kanskje tok livet av babyen sin, men jeg ser hva som kan ha drevet henne til det.

Har selv en venninne som gjemte graviditenten for sine foreldre til hun fødte her hjemme i Norge. Hun greide ikke fortelle det hjemme, og til slutt ble det et sånt altoverskyggende problem at hun ikke ante hva hun skulle gjøre. Alt er bra med både mor og barn nå da, og hun er en kjempeflott jente...

Skrevet

Om man feks leste VG for en stund siden om disse unge jentene som inngår sånn pakt med sine fedre om å avstå fra sex og dating til de gifter seg så kan man jo lett tenke seg hva som skjer om en av disse blir gravid som 15åring...

Skrevet

Da er det bedre og legge babyen i ett teppe utenfor sykehuset anonymt, den kan jeg forsåvidt forstå...

Normale mennesker gjør ikke slikt uansett hva situasjonen er!!!

Skrevet

Helt enig med (S)TinkerBelle <3!

Å være 15 år og i en slik situasjon er vanskelig okke som.

Til dere som sier at jenta som gjorde det er syk, ja kanskje hun var det, men det værste er at hun gjorde det (antagelig) i frustrasjon over sin egen situasjon.

I programmet så ble hun fremstilt som en flink elev og en av cheerleadergjengen. Passer det med et barn i den perfekte fasaden?

Nei det gjør nok ikke det.

Stakkars jente som har gått igjennom og levd med historien over 6 år, akkurat det er utenfor min fatteevne.

Skrevet

huff ja dette har jeg sett før..

helt for jævlig..

ikke at jeg tar denne jenta i forsvar,men jeg ser hva stinkerbell mener...

Skrevet

Ja, jeg må signere den (S)Tinkerbelle<3, noen steder i USA er helt ekstreme på det med avholdenhet før man er gift osv - husker en eoisode fra da jeg var der borte, hvor et ungt kjærestepar på 13-14 år tok livet av hverandre da de fant ut de var gravide...grusomt! Ingenting kan unnskylde noe slikt som beskrevet i innleggene her, men med en sånne ekstreme holdninger amerikanerene har noen steder ang dette, så er det desverre sånt som kan skje - forferdelig trist!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...