Gå til innhold

Hehe...for et jobboppdrag!:p


Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Barnefar jobber som frilanser, og tok et tolkeoppdrag i Tromsø i dag. Han hadde fått beskjed om at det varte fra 16-23. Så viser det seg når han har kommet til Tromsø at selve kurset var fra halv sju til halv elleve, og at de kun skulle tolke fra sju til ni...dvs 2 timers tolking i stedet for 7. Det geniale er jo at han får betalt for 7 timer!:P Og siden de er 2 tolker og bytter på (vanlig praksis) så er det jo bare snakk om 1 time aktiv tolking, men likevel lønn på over 1000 kr!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes jo behagelig ut (så lenge han ikke betaler flyreisen selv)

Hva er det han tolker da? Språk eller døvetolk?

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Han jobber faktisk som begge deler!:P Ikke samtidig da...i alle fall har ikke det skjedd enda.

 

Ikke bare får han reisen gratis...han får faktisk betalt for å reise også!

Skrevet

er ikke for ingn ting jeg går tegnspråk med planer om tolkestudiet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...