Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 E røykfingre! eg blir helt uvel når eg ser gule innrøkte fingre. æsj altså...
Willemo Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Enda bedre når de begynner å bli så brune at det går mot svart. Og ikke bare fingrene men også neglene. Grøss og gru.
Dronningen! Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Ustelte føtter og lange tånegler!!! Jeg jobber som livredder en gang i uken og er faktisk nødt til å se på disse udregelige tingene... På en god 3. plass kommer hårete damer!
prekæs Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg liker ikke lange fingernegler heller. Ikke hos damer og ikke hos menn (definitivt ikke hos menn). Og lakkerte, ustelte tånegler. For ikke å snakke om gamle rockere som har vokst igjennom det lange, svartfarga håret sitt.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 fødselsmerker og cellulitter.... "yakk"
prekæs Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 ups... har du vokst gjennom håret ditt? Og hva er cellulitter?
Willemo Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Cellulitter har vi ikke hørt om. Etter generelt ustelt utseende, kommer overstelt. Og da mener jeg ikke mye sminka, men pertentelig, "perfekt" klippa helst kort sveis, blankskurt ansikt som lyser om kapp med de reine fotformskoa, og skjerf i halsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå