Gå til innhold

amme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,det er jeg som starta amme tråden her for en stund siden som alle blei så sjokka over at jeg ikke ønsket å amme,men jeg har snakka med jordmor om det, og hun hadde full forståelse for dette. Hun noterte på helsekortet mitt og at jeg ikke ønsket å amme, og at jeg kunne begynne på flaske med en gang på sykehuset. Bare så dere alle vet det er det bedre å snakke med jordmor om det er noe du bwkymrer deg over

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det som passer deg best =) min sønn er oppvokst på mme, han er en frisk og herlig gutt.

Skrevet

min jordmor med førstemann gjorde det samme.hun skrev at de ikke skulle mase på meg om amming

Skrevet

Hvis folk ikke ønsker å amme, er det opp til de. Alle har sine grunner, og folk bør ikke reagere på det. Tenk på hvor mange fine og friske unger som har vokst opp på MME!!

Nå skal det sies at jeg ønsker å amme selv, men ikke for enhver pris. Jeg kommer til å si klart ifra på sykehuset at dersom det blir for mye stress og mas, vil jeg ikke, så la meg være! Ønsker ikke draing i puppene og at flere kommer med gode råd osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...