Gå til innhold

ikke fått mens...sprøyte start i morgen.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det slik at vi ikke får mens når vi har starta med sprøyta eller?

bare lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har du ringt til klinikken? Sto i mine papirer at jeg måtte ringe inn hvis jeg ikke fikk blødning før sprøytestart..

Ellers fikk jeg også beskjed om å ta en graviditetstest hvis blødningen uteble. Nå kom heldigvis(?) mensen som den skulle, og har blødd litt nå i 10 dager, så den varer jo mye lenger enn vanlig.

lykke til=)

Skrevet

Hei!

tenk om du er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!

Ellers er det veldig viktig å få en blødning først. Dette er fordi slimhinnen må bli "flat" igjen før den igjen bygger seg opp igjen. Om du ikke har fått den imorgen, får du ta en test og så ringe klinikken.

Lykke til!!!!!!!!!!!

klem

Skrevet

Hei !!

Jeg fikk samme beskjed som Brumm ...

Lykke til !!! Håper uteblitt mens skyldes graviditet, da... :-)

Skrevet

Jeg fikk heller ikke blødning før sprøytestart denne gangen. Tok en test som var negativ (visste jo det) og ringte klinikken. Fikk likevel starte med sprøyter.

Skrevet

st.olav har sagt at vi ikke trenger å få blødning...men vi må ta en test før vi setter sprøyta da...testa seff negativt nå...visste det da...hehe...

bare lurer på om en kan få blødning når en går på sprøyta jeg...

ved forrige forsøk så spraya jeg lengre før jeg begynte med sprøyta....så da fikk jeg blødning....

jaja...ting er sikkert som det skal være....

men må si jeg liker så smått tanken på at jeg kanskje ikke ser TANTE RØD på en stund...hihi!

om hun bare ikke kommer i kveld da...eller i morgen tidlig når jeg står opp

Skrevet

Hei

Samme her. Sprøyte start i morgen men ingen blødning. Ringte Porsgrunn mandag å forhørte meg. Ho sa jeg skulle ta en test onsdag om ikke mensen er kommet. Testet igår jeg. Negativ. Visste det. hehe..... sa ikke noe om hva hvis den var negativ eller noe. Så du tar sprøyta i morgen?

Skrevet

Jeg må vente en uke jeg med sprøyta :( Ikke hatt blødning og negativ graviditetstest..... Typisk.... Så da skal jeg fortsette enda en uke med spray og ikke begynne med sprøyta før 7.november. Om jeg har hatt blødning innen da da........... litt irritert nå ja...... men men.....ikke no å gjøre med. :(

Skrevet

datofeil. Sprøyte dag 31.oktober (da jeg egentlig skulle vært på ul) og Ul 7.november. Typen er da borte på jobb når ul dagen er, men det skal jeg vel klare alene..........

Skrevet

Jeg hadde heller ikke hatt blødning da jeg var klar til å begynne med sprøytene. Men da ble jeg sendt på ultralyd hos gyn for å se om slimhinnene var "klar", og det var de. Så da ble det sprøytestart som planlagt selv om jeg ikke hadde hatt mensen

Skrevet

Så heldig da :) Ikke slik med meg nei..... :(

Skrevet

Så dumt da.. Når man først er i gang vil man jo at ting skal skje raskest mulig. Sånn er ihvertfall jeg da;)

Uansett, lykke til alle sammen!

Skrevet

Hei

Jeg fikk mens samme dag som sprøytestart, kontaktet klinikken. Måtte vente en xtra uke før oppstart, da de ønsket mens minimum 4 dager før start. Surt å gå en xtra uke på Suprecur.

Lykke til :o)

Skrevet

Jeg fikk ikke mens da jeg sprayet. Ringte porsgrunn den dagen jeg skulle begynne på sprøytene. Hadde tatt en graviditetstest, som var negativ. Fikk starte opp den dagen på sprøyter fordet.

Skrevet

Rart.. er i Porsgrunn jeg også... vet ikke om der kan ha noe med at jeg har PCO og at mine sykluser er veldig veldig lange...... aner ikke.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...