Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Har hatt det en lang periode... Er ikke gravid... Ser masse "flekker" og ting som ikke forsvinner fra øyet pluss masse mønster som går innover og innover... Noen med erfaringer? Hva kan dette være? Takk for dere som svarer...
EnUndreneMor Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 hadde slik selv kan være blodtrykksfall eller hva di kalte det.. ta deg en lege sjekk kanskje du har lav blod eler jern prosent:) ikke farlig bare ubehagelig
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Ja, det jeg egentlig har trodd. Hva "så" du av forstyrrelser? Tusen takk for svar forresten :-)
EnUndreneMor Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 av og til kunen jeg bare se ''stjerner'' og av til ''mistet'' jeg synet, ble kikkeli guklart om du skjønner?? så viste det seg at jeg hadde lav jernprosent så tok jeg jerntabletter p da ble det borte:) pass på å drikk og spis jevnlig det hjelper på hvertfall(så du IKKE får det)
EnUndreneMor Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 beklager skrive feil.. ble så ivrig:D
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Det gjør ingenting. Ja, jeg har også opplevd og bli "borte", alt bare forsvinner, så er jeg "tilbake" etter noen sekunder. Utrolig ubehagelig. Takk for tips ;-)
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Dette opplevde jeg noen ganger etter fødselen, og det var ganske ekkelt siden jeg ikke visste hva det kom av. Men skjønner nå hva det kan ha vært, så da er det kanskje ikke helt unormalt.
EnUndreneMor Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 hadde det mye etter fødsel oxo.. å da har man jo mistet litt rettelse endel blod:) men må bare passe på å få i seg nok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå