Gå til innhold

Ikke krangle...Se her om du orker noen intime detaljer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en uke siden fikk jeg en slags kvise på den ene kjønnsleppen. etter et par dager ble den større og den har verk/væske i seg. Den har blitt vondere og vondere. Kan det være en byll/betent hårsekk? Det som har skjedd nå er at det har spredd seg til flere steder, er det vanlig i så fall?? Nå er det gått ut en del væske av seg selv og et skorpelignede sår svir nå... Hva kan dette være? Håper virkelig ikke det er noe alvorlig... HELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er sikkert kreft. Cellegift fås på internet.

Skrevet

Kjønnsvorter. kom deg til lege eller gynekolog:o)

Skrevet

Men jeg har ikke hatt sex med andre enn samboeren min i løpet av de siste årene, er ikke det seksuelt overførbart?

Skrevet

Du, ja...

Skrevet

Det er sikkert psykosomatisk. Slutt å tenke på det så skal du se at det går over.

Skrevet

Hun skriver at hun har kviser!! Ikke at hun tror hun har kviser eller noe!

Skrevet

Psykosmatiske symptomer kan så absolutt gi seg utslag i et fysisk problem.

Skrevet

Beklager å måtte si det, men det høres ut som herpes. Har selv opplevd det og det er akkurat som du beskriver!

Og nei, det betyr ikke at verken du eller partner har vært utro. Noen får utbrudd en liten uke etter de ble smitta, andre kan ha viruset liggende latent i kroppen i årevis før det bryter ut. Bryter gjerne ut når imunsforsvaret er litt svakt, for eksempel etter en skikkelig influensaomgang. Det finnes tre typer herpes; Herpes 1 (simplex) som man gjerne får i form av forkjølelsessår på munnen, Herpes 2 (genetalis) som man gjerne får på kjønnet, og så er helvetesild ("voksenvarianten" av vannkopper) også et herpesvirus.

Hvis du tidligere har hatt munnsår/"forkjølelsessår" skyldes dette oftest herpes, og man kan få utbrudd av herpes 1 i underlivet også, noe jeg har fått konstatert. Husk at herpes er utrolig vanlig, og jeg tror ca 70% av norges befolkning har viruset liggende latent i kroppen, så ikke vær flau:)

Lykke til!

Skrevet

høres ut som tett hårsekk(tror jeg),da blir det verkende bylle.

kommer somregel når du barberer mot hårene.

har du prøvd å klemme hull på den,viss ikke får du ta en tur til lege å få den tappa.

Skrevet

nei nå gir jeg meg over deg.. du har lagt ut to skriv på skravle og ett her..

kom deg til lege da.. skulle ikke du dit i kveld??

Skrevet

jeg har hatt sånn, men det var etter brazilian wax... betnete hårsekker! Jeg skviset ut guffet og lot skorpene være - ble borte av seg selv! kan også være en kokong - dyptliggende kvise, de må som oftest tappes hos lege. modern måtte det en gang på oslo akutten...vondt som f...hun klarte ikke sitte. det var på rumpeballen. men en tur til legen er kanskje ikke så dumt...

Skrevet

sånne har jeg også hatt....på kjønnsleppen....men de kommer og går....kan være vondt som faen, men hvis jeg lar de være noen dager, for så å klemme de så gjør d ikke så vondt, men vendt til de er ''modne''

Skrevet

Herpes! Gå på olafiaklinikken i dag, eller bestill akuttime hos lege mens det ennå er sår.

Skrevet

Takk for svar! Jeg har vært hos legen og det var en hudinfeksjon. sannsynligvis oppstått pga barbering og atbakterier har kommet seg til...Nå har jeg fått krem og håper på å være bra i løpet av noen dager:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...