Sunniva78 har to små Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har kjøpt: Endel klær Kluter Sengetøy, Vogge+seng Stelleveske Vogn +myggnetting Vugge (har i familien) Badebalje Badetermometer Barnas Hus åpner ny butikk her vi bor i slutten av november, så vi venter med bilstol. Seng skal vi kjøpe snart.
Linn_alexandra 06/02.2008 Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 jeg er 23+1 i dag og har alt unntatt seng,reiseseng, sokker,strømpebukser og håndklær.. Resten ligger klart!
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg er 24+0 i dag og har til nå kjøpt : Vogn (Brio Happy Duo) Bilstol (Maxi Cosi cabrio fix) Vognpose (Odenwalder) Babybjørn Brystpumpe 5 sengetøysett Sengedyne og vogndyne 1 ullbody og strømpebukse 1 kjøredress Stefaren min skal lage en vogge:) Vi skal en tur til Sverige å se på stellebord og seng
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 26+6 og har kjøpt 3 bodyer og en drakt Men er jo bare 2 år siden vi fikk sist da
roannima Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Hei:) alt jeg har kjøpt er ei lue . . . Hehe. . . Er 25 uker. . . Jeg er så Heldig at jeg får alt jeg trenger, eneste jeg skal kjøpe er vognpose og babycall :)og det tar jeg etter jul. . . .
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 jeg er 24+5 (tror jeg - 25 uker på torsdag:)) og har kjøpt: En del klær + at jeg har fått mye jenteklær av ei jeg kjenner 1 helseteppe 1 lampe til barnerommet ny overmadrass til sprinkelseng Har etter førstemann: seng vugge kurv bilstol stellebord badebalje Skal kjøpe: vogn og regntrekk gardiner til rommet hennes sengetøy litt yttertøy (lue blant annet)
klumpen og gullet Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Har kjøpt alt bortsett fra myggnetting til vogna, og badebalje. Lista er laaaaang på det jeg har fått i hus! Moro! =)
Phantom´ Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Kjøpt vognbag til min EW. ny madrass til sprinkelsenga Det er alt foreløpig. Har to gutter fra før, og kommer nok til å ile til nærmeste H&M umiddelbart eter UL om det viser seg å være en prinsesse der inne. Om det er en ny prins kommer jeg ikke til å kjøpe noe srlig med tøy da vi har kassevis på loftet. Men andre ting som skal fornyes er Baby bjørn vippestol bæresele. Lammy XL vinterpose Ellers har vi ALT vi trenger.
mukle Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Eri uke 22. Har ikke kjøpt så mye som en sokk... Har to fra før og håper jeg slipper å kjøpe noe særlig, har jo alt av utstyr og man får jo alltid klær i barselgaver etc. Satser på at dette blir den "billigste" ungen:) Tenker forresten kanskje å kjøpe en nøstebarndress før termin 2. mars da:)
tessababy;) Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 hehe... jeg er 25 uker denne onsdagen som begynner om 40 min.. og jeg har vel egentlig ikke kjøpt noe enda.. hehe.. vet ca hva vi skal kjøpe.. men bor på en liten plass og har ikke stor plass til lagring, derfor har vi ventet en stund med kjøping... hehe.. spørs om vi er sent ute vi da...
mrss83 Skrevet 23. oktober 2007 #11 Skrevet 23. oktober 2007 Har fra før: ullpose og seng. har kjøpt 1 body, 1 bukse, 1 lue og 3 smekker med fenerbache logoer på! mannen er ihugget fotballfan, og er stor fornøyd med settet! har fått litt gaver og sånn da, og har 3 venninner og en mor som strikker i vei...
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #12 Skrevet 23. oktober 2007 Ingenting... Men har fra før: vogn + tilbehør seng + tilbehør - madrass(skal kjøpe ny) vippestol balje en del klær Gjenstår: bilstol reise-hjem-dress litt klær
LivLaga Skrevet 23. oktober 2007 #13 Skrevet 23. oktober 2007 Hei Sunniva78, Vi ligger jo likt i løypa, så det var gøy å se hva du har kjøpt:-) Jeg har kjøpt: - brukt Bugaboo Frog i fargen aubergine. inkl. pose, adaptere til maxiCosi og parasoll (vognen er så fiiiiiiin...! Jeg gleder meg!) - OTH bag i fargen mango (mangler selve vognen, venter på den riktige annonsen på finn.no - brukt Leandervugge med himmel (mangler krok i taket/ stativ) - en bamse som tilfredsstiller de fleste kriterier til noens favorittbamse (meg og sambo ler feks. stadig av det morsomme ansiktsuttrykket) - masse klær. Mest brukt fra finn.no, men det er ganske vanskelig å styre seg i butikker om dagen, så min miljøvennlige brukte ting-profil får seg en knekk en gang i blandt. sukk... - ulltøy til et februarbarn (nytt) - IKEA stellepute til toppen av vaskemaskinen - Ullbukser til de første tøybleiene (jepp, jeg satser knallhardt:-) - IKEA snurrestol med "kalesje" (hvit og grønn) - MeiTai bæresele - hyller som skal monteres over vaskemaskin/stellematte - gaskluter og frottékluter Svigermor har sydd Burberry (slightly fake) sengesett til Frog'en, produsert sengesett til sprinkelseng og kjøpt dyner og -trekk til både seng og vugge. Stor stas! Dette har jeg på listen over hva jeg jakter på (helst brukt): - en slags liten voksipose-variant som skal brukes i vognbag-perioden. - lekegrind fra babysam-esbjerg med regulerbar bunn og skuffe til leker - hvit Brio Moon Lux sprinkelseng (modell 2006 eller senere) - IKEA sengekurv i rotting som akkurat går under sengen - IKEAs Ektorp Muren eller lignende til ammestol (senere eventyrstol) - IKEA Aneboda hvitt smalt skap til klær - IKEA Malm (3 skuffers høyde) kommode med stellepute i riktige mål - IKEA Expedit smal, hvit liggende hylle med skuffer til leker - TummyTub - lang smal pedalbøtte for bruk til tøybleier - understell/vogn til OTHbag - medisinsk garvet korthåret lammeskinn (ikke brukt) til vognbag - MaxiCosi cabrio i rosa eller fargen "orange flash" - babymonitor SuperNova (usikker på nytteverdi) - Hvit Stokke TrippTrapp (senere) - Beige Babybjörn Vippestol - Elastisk bæresjal - En kjempelur stelleveske som ikke ser ut som en stelleveske - Taklampe til barnerommet - Ergo bæresele til pappaen som er litt mer friluftsentusiastisk enn meg phew! knis:-)
klmw<3 Skrevet 23. oktober 2007 #14 Skrevet 23. oktober 2007 24+6 og har kjøpt et sett med klær... hmm... Rekker ikke så masse handling jeg/vi Har litt fra før, men gutta begynner å bli store, og så ikke så mye som kan brukes hvis det stemmer at det er jente denne gangen...
lykkelig familie på 4:) Skrevet 24. oktober 2007 #15 Skrevet 24. oktober 2007 Er i uke 22 nå og har kjøpt: kosebamse dunpose lammeskinn rangle har fått: firhjulsvogn stellebord en til vogn med 3 hjul (brukt) reiseseng dyne vogge gyngestol litt klær har fått låne: maxi cosi cabrio fix med base baby bjørn bæresele
Sunniva78 har to små Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 24. oktober 2007 Så artig å se hva dere andre har kjøpt!!! Jeg glemte en ting da, det første vi kjøpte... Kommode! Den er nesten full av klær allerede... Ooops:-) Ellers er listen over alt annet som skal handles inn LANG!!! Gleder meg til alt jeg, og av en eller annen grunn har jeg fryktelig lyst å kjøpe inn bleier... Men fornuften sier at jeg godt kan vente litt med det, hehe...
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #17 Skrevet 24. oktober 2007 Begynner på uke 26 i morgen, og har hittil kjøpt: - Vogn - Dyne til vogn - Bilstol - Seng m/ alt tilbehør - Håndkler - Tepper og pledd - Litt småpynt til rommet - Litt klær, men mangler fremdeles mye Stellekommode har vi ikke fått kjøpt enda, men vet hvilken vi skal ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå