Gå til innhold

Han vil ikke :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Jeg er en jente få 22 år som har lenge ønsket å få barn... Problemet er bare at samboeren min ikke er klar enda.

For en stund tilbake så sa han helt tydelig at han var klar, men etter 4 mnd kom han til meg og sa at han ikke var klar likevell.. At han hadde sagt til meg at han var klar for å få meg til å slutte å "mase". Det svir!

Så no vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, han sier han vil ha barn m meg men vil vente noen år til han er klar... Ikke lett for meg ettersom at jeg var så innstilt på det no.. Jeg har problemer m å ikke mase om det hver dag. :o( Jeg går rundt hele tiden å tenker på det og blir veldig lei meg. han ser jeg blir lei meg og at jeg griner mye, men så sier han at det ikke er så mye å gjøre med...

Noen som har noen gode råd til meg?? Klem fra en fortvilet som holder på å bli sprø....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære deg. Det gjør vondt inne i meg når jeg hører om mannfolk som sier til kjæresten sin de er klare, for så å trekke det tilbake. Selvfølgelig kan de ha en god grunn til å ombestemme seg, men å si han er klar for å få deg til å slutte å mase, den er ikke god altså! Samboeren min sa også at han kom til å være klar om 1,5 år i våres. Jeg svevde på skyer og klarte for første gang på lenge å fokusere på noe annet enn baby. Men så 2 mnd senere har han ombestemt seg og nå aner han ikke lenger hva som skjer. Han innrømmet han trodde han kom til å være klar, men også at han ikke orka å snakke mer om det så derfor ga han meg det jeg ville: en tidsfrist.

Men, du kan jo kanskje se på det som et stoooort hint om at du maser litt vel mye? Hvis du faktisk klarer å la være å si noe om det på et par måneder, kanskje han får tid til å fordøye det på egenhånd? Bare en tanke...

Jeg har forsovet gitt nesten helt opp og kommer ant ikke til å ta det opp igjen før til våren. Men jeg er "snart" 28 og begynner å føle at det haster litt. Lev livet og ta vare på forholdet ditt. Da kommer kanskje babylysten hans også snikende etter hvert? Ikke lett, jeg vet! Men det er i alle fall den strategien jeg bruker:)

• 2 uker senere...
Skrevet

har d litt som deg jeg og.

sambo å jeg har vært sammen i 4 år. han har to jenter fra før.

en kveld sa han at han ikke ville ha flere barn. jeg ble selvfølgelig meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeget skuffa å lei meg. viste ikke hva jeg skulle gjøre. vil jo ha barn med eller uten ham.

jeg har også snakket masse om baby, navn osv osv. de fleste av vennene mine har begynt å få barn , blir ikke mindre babysugen da:)

etter vår lille samtale har jeg ikke nevnt baby med ett ord......

tre mnd etter at han sa han ikke ville ha flere barn, ville han forlove seg med meg. så føler nå at han er litt på gli. en voksen mann kan jo ikke være så kort tenkt at vi skal være sammen forlove oss og IKKE få barn.

han er jo over 30.

hva tror dere?

litt rart skrevet kanskje men....

hilsen ny på BIM!

Skrevet

Heei :o) Jeg som startet innlegget .. Nei det du skriver er ikke lett :( han må jo skjønne at selv om han har barn fra før så e det jo kjempe naturlig at du også ønsker barn.. Skjønner veldig godt at det er vanskelig m veninner og sånn som har begynt å få barn.. det har jeg også, jeg er jo kjempe glad på deres vegne men har det vondt inni meg når de forteller hvor fint de har det osv. ;o) trodde ikke at det kunne være så vondt å ville ha barn så sterkt når han ikke vil før jeg var oppi det.. no tenker jeg på det dag og natt... Men når dere forlover dere, er du da sikker på at han vil ha barn med deg? Det er jo litt greit å vite.. Jeg prøver å ikke mase sånn på samboeren min for å se om det blir bedre, men vet jeg kommer til å bli driit skuffet neste gang jeg spør og han sier nei :s Nei vet ikke annet enn å si lykke til. Håper det ordner seg for deg ... Kleem

Skrevet

hei

er mer og mer sikker på at han vil ha fler barn.......men spørsmålet er vel når?

vi har snakket en del om å bytte bil og da sier han hele tiden at jeg må sjekke om selene er lange nok for et barnesete og han er veldig opptatt av at det skal være godt plass i bilen tillfelle det kommer flere barn:)

så jeg tror det ordner seg.

Ny på BIM!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...