Gå til innhold

Hva tror dere jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet alle her inne svarer utallige mange ganger på slike spørsmål, hehe. Men nå er det altså min tur til å spørre. Er fire dager over ikm, testa ca annenhver dag siden fire dager før ikm. Testet sist søndagkveld. Testet nå nettopp igjen med QR. Fikk før det var gått 5 minutter veldig veldig veldig svakt strek i testsonen. Det er så svakt at man nesten ikke ser det engang. Men det er antydning til rødt strek om jeg holder den rett i forhold til lyset.

Hva tror dere? Er jeg gravid? Eller kommer skyggestreker så fort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tro på at du er gravid. Ellers ville det ikke kommet en strek...? Håper det. I tilfelle: Gratulerer! Du kan jo prøve med en ny test i morgen tidlig. Jeg testet neg i dag (ikm torsdag ca). Fortell hvordan det går på en evt ny test! :-)

Skrevet

Hmm. jeg håper det, men tør ikke tro noe enda. men kjekt å høre hva dere tror;) Har en test liggende til i morgen tidlig. Har du noen symptomer?

Skrevet

Ikke så mange denne måneden som sist, men jeg har stikninger i magen. Har ikke fått prøvd så hardt denne mnd siden jeg var på tur rundt el, men vi prøvde før jeg reiste og den dagen jeg kom tilbake, så det kan jo hende vi har truffet likevel...? Får håpe det! Er spent på å høre resultatet ditt av morgendagens test!

Skrevet

Jeg instiller meg på at testen i morgen er negativ, men er den positiv kommer jeg til å løpe på dataen og skrive det her. Håper det klaffer for deg også. ;);)

Selv om vicky sier det er så ukoselig på 1 tri så VIL jeg dit;)

Skrevet

Ja, samme her! :-) Takk! Hvor lenge har du prøvd? 2pp her.

Skrevet

Er min 6. pp dette..er ikke alle gode ting 6?hehe;P

Skrevet

Hehe, skulle tro det, ja.... :-)

Skrevet

Jeg fikk også opp en kjempesvak skyggestrek på CB både i går og i dag..den var så svak at mannen min ikke så den, men jeg så den.hehe. Disse to var ikke morgenurin, men i morgen skal det testes med morgenurin:-) Er 5 dager over IKM..

Skrevet

Ja jeg vet ikke om jeg tør å vise den til mannen min, han kommer til å tro at jeg er gal som ser ett strek der. Men jeg ser det hvertfall. Hva har du følelsen av da aug-mamma?

Jeg tror innerst inne at jeg er gravid, men har tatt feil før så tør ikke håpe noe.

Skrevet

Ikke godt å si...har lite symptomer, og testet jo positivt 6 og 5 dager før IKM(veeeeeldig svakt) etter det bare negative før disse to testene her kom da...Eneste er litt halsbrann, bittelitt stikninger nede i magen, og litt kvalm etter frokost(men det er jeg ofte ellers når jeg er trøtt på morgenen)..men må si at jeg har en feeling innerst inne jeg også:-)Skal bli spennende å følge hverandre videre!!Tenk hvis vi begge er på 1.tri om noen dager:-) Har ikke de store forhåpningene, sså tror ikke jeg blir så skuffa. Enten TR eller en positiv test, men hater å være i dette ingenmannslandet!!

Skrevet

er det farge på streker så er det pos. :)

livetesting i morgentidlig da?

gleder meg,spennende!! :)

Skrevet

Jeg ser noe farge, men jeg ser ikke streken sånn kjempegodt.

Får vel bare vente til i morgen.

ÅÅ det skal bli så godt om det er virkelig;D

Skrevet

tror nok du er gravid jeg ja:)

Skrevet

Håper du har rett;D

Lenge til du har ikm?

Skrevet

idag:) jeg testet pos. for 5 dager siden:)

enn du?

Skrevet

Grattis da:) Sniker deg her inne du også:)

Jeg har ikm for 4 dager siden..

Skrevet

Tok ny test i morrest. Litt sterkere strek enn i går kveld. Men fortsatt veldig svakt. den blir liksom sterkere etterhvert. Streken er mye mere synlig når man åpner testen. Brukte QR. Er nå på min 5. dag over ikm. Er spent og lurer på hva dette egentlig betyr. Tør ikke tro noe før jeg får en strek som virkelig vises om dere skjønner.

Noen som kan gi meg noe tips?

Har ømme og større pupper, halsbrann og har vært sippete fra i går, men det er mulig det har med at jeg ikke vet hva som foregår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...