lille_gull Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Noen som vet hvordan man går frem for å få en kopi av fødselsjournalen? Er det bare å sende en forespørsel til sykehuset, eller må man "søke" om å få den??
BettyBoob Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 bare be fastlegen din om å skrive ut en kopi. sykehuset sender den automatisk dit
Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Er det ikke vanlig og få med seg fødseljournalen hjem da? Jeg fikk den av jordmoren før jeg reiste.....:-)
"husmor"med lille Nora Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 eg fikk den ikke med meg hjem da eg reiste.. men fastlegen har den?? den vil eg gjerne lese! og ha kopi av!
Bippe77 Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg spurte om å få en kopi på sykehuset, men det fikk jeg ikke... var visst ikke så glade i å gi den ut... ble litt irritert når tanta mi da fortalte at den har man visst krav på å få hvis man vil... ikke at det egentlig er så farlig, men har mam krav på innsyn så har man jo!
It's all about me Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Skriv brev til Arkivet på sykehuset og be om alle papirer i forbindelse med din fødsel. På den måten får du ikke bar fødselsjournalen, men alle brev og annet de har på deg. Men dette koster 70,- da, men jeg synes det var verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå