*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Tror jeg har det... skal teste for EL denne uka i alle fall, og håpe håpe håpe at vi får fullført et par kosestunder.... VIL HA BABY NÅ! Eller i alle fall spire.... 9 pp. ( får ikke endret nick for tiden....)
lille lol julibaby Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 har el om 2 dager etter kalenderen, men litt usikker på om den kommer akkurat da:) så jeg el tester nå denne uka. er i min 4pp håper så indelig at noe skjer snart:)
Babyønske �� Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Tror jeg har eggløsning i helgen en gang, eller kanskje ikke før mandag. Tar det med ro denne perioden, ikke noe eggløsningstester, eller telling av dager. Planer om sex annenhver dag til tegn på eggløsning er over. Kanskje det hjelper å ikke "stresse", tanken er der selvsagt hele tiden, men skal prøve å peile over på andre ting også. Får forresten healing også. Ikke bare for å bli gravid, men for å "rydde'" opp i en del ubalanse i kroppen. Så det gjenstår bare å se hva som skjer om 2-3 uker :-)
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 JAAA!!! Skal starte 1 pp nå etter en SA i juli. Har EL rundt disse dager og IKM ca helga den 9 nov. Så spennende tid nå ja :-D
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2007 Tror jeg har IKM den 9.nov jeg og :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå