Gå til innhold

Jeg blir SINT av dårlige reklamer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har hormonene fått utspille sin rolle for fullt de siste ukene, og i dag har jeg faktisk blitt SINT av alle de dårlige reklamene på tv.

Hun dumme dama i munnsår-reklamen sier "skjærring-råd" og uttaler kj-lyden feil.

Og alle de dumme tannkrem-reklamene hvor "tannleger" uttaler seg. Det høres så påtatt og dumt ut at jeg får FNATT!

For ikke å snakke om "Vingle-Petter" i Fjordlandreklamen, eller hun Zon-dama med som snakker svorsk og stikker rævsprekken opp i kamera.

Jeg vet at det finnes en avknapp på fjernkontrollen, men når jeg har lidd meg gjennom reklamene skal jeg F**N meg se programmene også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jævlig er også alle disse reklamene med "søte" barn som enten synger skjærende falskt, ruller seg i gjørme eller slikker på verandadører. Grøss!

Kenneth Antonsen i Byggmakker-reklamen er et kapittel for seg selv.

We have a brand new fireplaaaaaace!!!!!!!

Bohus-reklamene er stygge og irriterende. Og Vendela-reklamen.

"Neida mamma, den er mycket bedre enn din farje!!! Prøv deeeen!"

Kun Jan Thomas kunne gjort den reklamen mer uspiselig..

Zon-reklamen ja, ÆSJ. Og Posten.. Skeptisk.. Drittlei av han!

Alle Euronics-reklamene.. "Hei, jeg er IDOL-Gunnar fra IDOL 1984, husker du meg? Nå får du kjøpt kaffetrakter til IDOL-pris!"

Jeg spyr....

Skrevet

men hva med di BRA reklamene da? som de der handsfree reklamene der han fyren står å snakker t bikkja, mens han uviten ringer til ei dame som tror fyren er forelska i henne.. eller den der han fyren står å kjefter på ei ku, og uvitent ringer til dama si mens han kjefter på kua...HYYYYYL!!!! jeg tror jeg ler meg skakk i hjel!

Skrevet

Ha, ha! Dagens morsomste innlegg fra NN! *knegg* Hva med "Nå gir Kjell sjue prosent avslag på prisen på..etc"? Jeg gir meg ende over.

Skrevet

Bra reklame er Cola Zero reklamene. You know me, I'll manage!

Sånn skulle livet vært:)

Ellers glemte jeg å nevne Europris reklamene: "Fikk mer til overs, kjøpte en blablabla, fikk mer til overs" osv., Ali kaffe reklamene (huff og huff) og han lille ungen på nsb som spør hvor mye en billett til X koster. De kunne stoppet etter 4 byer....

Skrevet

Ja, dama i skinnbuksene kan komme og plukke meg opp any time.

Skrevet

he he.

enig med dere hele gjengen her.

beste reklamen jeg forøvrig har sett var i nederland, der tok de en liten surinamsk MEN for all del VELDIG SØT gutt til å reklamere for godlukt til å ha på do. "nå er bæsjelukta borte"

for det kunne de jo ikke bruke en søt hvit unge til.

ble så jævla provosert.

men sånn er det jo.

så forresten den nye grandis gullpakka på butikken i dag, fikk sinnsykt lyst på sånn grandiosagullbelte.... kommer det reklame på den og eller? med jan thomas?

Skrevet

Det var jo en liten asiatisk gutt her også, på de one-touch reklamene for et par år siden, kanskje det er den du sikter til?

Åhhh nå kom Yade-reklamen. *Skråle høyt med*

Skrevet

DEN var det!!!

var kanskje noe med den "poepje" på nederlandsk som ble usmakelig, men sikkert like ille på norsk, den så jeg ikke.

Skrevet

Jeg blir provosert av at folk får penger for å lage den skiten, jeg. Det kunne f... meg jeg klart også.

Gått på fest og sniffa litt kokain og droppa noen navn, fortalt folk hvor sinnsykt kreativ jeg er og at jeg ikke har noe i mot å bruke evne mine på å overtale folk til å bruke enda flere penger på ting de strengt tatt allerede har. (Jeg regener med det er sånn de gjør det etter å ha sittet en kveld på reunion med vgs-kamerater som har gått den veien...)

Hvorfor gjør jeg ikke det i grunnen.

Gjest Hello Alicja, are you a car?
Skrevet

Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen?

Skrevet

nå datt jeg av her.

kokain sa du?

*bæææææ*

Skrevet

Ikke på reklamen, da. Bare bak kamera, det.

Det må visst til.

Skrevet

den lille ungen????

nei det nekter jeg å tro.

Skrevet

JO, det tror jeg nok.

Jo mer jeg tenker på det, desto sikrere blir jeg, faktisk. Men ikke på film, som sagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...