Temmelig hemmelig Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Fikk kopi av alle journalnotatene min fra sykehuset og da jeg leste med uthevet skrift og strek under: En forløser så fra hodeleie den 021203, kl 0240, en levende gutt. begynt tårene å trille i stie strømmer nedover kinnet. Du skal tro gubben så rart på med og lurte på hva som skjedde. Blei helt overrasket selv på at jeg reagerte så sterkt.
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 hehe skjønner hva du mener, den setningen var det faktisk et eller annet med... hehe, nesten poesi det der=)
roxanne Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg synes også det var sterkt å lese det, nærmert magisk. Hos meg sto det at kl. 13.00 ble det forløst en levende gutt, og kl. 13.02 ble det forløst en levende jente (keisersnitt). Fikk klump i halsen da jeg leste det.
LizzyG Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Kan man ringe sykehuset å få journalen sin, eller må man ha en grunn til å ha den?
Bippe77 Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 alle har visst rett på innsyn i journalen sin...
Temmelig hemmelig Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2007 Du må sende en skriftlig henvendelse om at du vil ha kopi av journalen. Trenge ingen grunn på hvorfor. Jeg ville ha min fordi jeg har flyttet til at annet fylke, og fordi jeg hadde endel kompikasjoner etter keisersnittet, så jeg har alt tilgjengelig ved evt neste svangerskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå