Gå til innhold

svangeskapsforgiftning,

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann er det noen av dere for har erfaring med svangerskapsforgiftning.?

lurer på om hvordan det er?

Har følt meg veldig dårlig de siste dagene. nummen i armene, nakken og brystet. pluss et kjempe press i brystet. hjerte dunket kjempe hardt og følte jeg ikke fikk puste skikkelig. og når jeg beveget meg ble det enda verre, og uansett hvor stille jeg lå så ble det ikke bedre. akuratt nå er det mye bedre. Har litt ferber og svetter kjempe mye.

Det følte nesten som om jeg hadde løpt så fort jeg kunne kjempe lenge.

Kjenner dere i gjenn denne følelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt svangerskapsforgiftning, men hadde jeg følt meg som du beskriver nå ville jeg tatt kontakt med lege!

Skrevet

Hei! Det kan være starten på svangerskapsforgiftning. Kontakt legen og be de ta blodtrykket ditt og sjekke urinen din. Det er det som avgjør om forgiftningen er på vei. Hvis de prøvene viser det så TA DET MED RO!!! Jeg fikk svangerskapsforgiftning i mitt første svangerskap og ble lagt inn 2 uker før termin og ble satt igang 4 dager før termin. Ikke å annbefalle. Brukte 42 timer på å få barnet ut. Jeg var med andre ord ikke flink til å ta det med ro den gangen, så nå som jeg kjenner symptomene igjen skal jeg ta det med ro. Jeg er også mye sliten uvel, hjertebank, flimmer for øynene og +1 i eggehvite i urin. Blodtrykket er bra så lenge.Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...