Gå til innhold

Flere som må "brekke opp" fingrene hver morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 38+4, og de to siste ukene har fingrene vært stive som stokker om morgenen når jeg våkner. Jeg må liksom "brekke" dem myke, og det gjør ganske vondt. Noen andre som kjenner seg igjen, eller har jeg plutselig fått leddplager uten videre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke alene. Jeg har hatt det slik i ukesvis nå, og har fremdeles noen uker igjen.

Det er nok vann i fingrene hos deg også:-(

Skrevet

Jepp, hatt det sånn i ukesvis. Skyldes vann i hendene, nerver i klem og det kommer ikke nok blod til hendene om natta pga bøyde håndledd. Jeg har kjøpt meg hånd-skinner på apoteket som jeg bruker om natta og deler av dagen. Dette hjelper at håndleddet ikke bøeys og blodet får strømme fritt. Anbefales.

Skrevet

Jada, fingrene er helt sprengte på natta, bedrer seg når jeg har stått opp og fått sirkulert litt på dem ;o)

Skrevet

Åja, leeenge... Akkurat som fingrene sklir ut av ledd også. Er visst vanlig dette også :-)

Skrevet

uff ja..dette er vondt! ringfingeren min går ut av ledd og alle fingrene mine er smertefulle slik at jeg av og til våkner på natta...kan ikke røre påfingrene om morgen så påklednig er noe styr..alikevel står det 1 på ødem i papirene mine, så føler med de som har 3 på ødem!!!

Skrevet

Haha.. hatt det sånn leeeeeeenge... fingre og bein! :) Nå vet jeg hvordan det er å være gammel og full av gikt! Haha..

Skrevet

hehe.. hele meg knekker... knær, rygg, nakke, fingrer, ja alt som heter ledd... men slik har jeg vært alltid.. vet ikke hva det er-....menmen...

Skrevet

jeg er i uke 32 nå og har hatt det i nesten 1 mnd....

men vist det er pga vann i kroppen så går vel det bort rett etter fødsel?

når man har dette i hendene betyr det også da at en har vann i hele kroppen?

det veier vel også en del vannet da?

Skrevet

Ja da er det bare graviditeten da:) Og det skal jeg holde ut i 3 døgn til:)

Var redd jeg hadde fått leddgikt, men prøvde å ta på meg en gammel ring i stad og den passa ikke, så da er det nok vann ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...