Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 1. ofte når jeg går litt fort, strekker det litt på siden av magen...litt småvondt..normalt? 2. jeg må ofte tisse om natten...normalt? 3. har myye utflod..har forsøkt lactal men ingenting hjelper..normalt? 4. brystvortene er kjempemørke..uæææhhh 5. kan babyen bli FOR aktiv? kjenner liv hele dagen og natten lang
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 1. Helt vanlig. Llivmoren som strekker seg. 2. Normalt.. Det blir værre. Men kan være greit å sjekke at en ikke har uvi 3. Utflod er helt vanlig. De fleste får mer når de er gravide. 4. Jepp. Det er naturens fantastiske måte å gjøre det enklere for babyen. Når et barn blir født ser det ganske dårlig. Stort sett bare kontrakter, altså sort-hvitt. Da hjelper det at brystvortene blir mørkere. 5. Kan ikke bli for aktiv. Det er, etter det jeg forstår, utelukkende positivt. Spark og bevegelser er tegn på trivsel.
♥lurelure♥ Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Mitt synspukt: 1: jeg syntes og det strekker (men nå har jeg termin i morgen) 2. ja, helt normalt. jeg tisser ca 3-4 ganger i løpet av natta. 3. jeg har hatt mye slim de siste 6 ukene, dette er normalt og er tegn på modning:) 4 Ja, de blir det, syntes også området er blitt større. 5: Nei, den kan visst aldri bli for aktiv:) Lykke til!
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Tusen takk for svar..Er det noe som kan hjelpe mot utfloden eller? Det er veldig ubehgaelig
Adriansmor med tulla Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Ja til alle .. med et lite unntak v den siste. Skal mye til for at babyen din er for aktiv... de har god plass enda om et par uker er plassen mye mindre og da blir bevegelsene åsså mindre.... har du prøvd å spille litt roli musikk til magen....de fleste babyer roer sg da eller du sitter i en stol å snakker å synger til barnet=) viss du er veldig bekymret så snakk md jm og hun måler om fosterlyden er rask mn det er nok helt sikkert normalt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå