*Villekulla* Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Hvor tett klarte dere å få dem? Har lyst på to tette og lurer. Fikk tilbake mensen da lillegutt var 7 uker så jeg burde jo i realiteten klare å få det til :-)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 11 mnd og 1 uke i mellom her, men det var jo uplanlagt da. Har du lyst på to veldig tette anbefaler jeg deg å dra til lege for å få målt vitaminer og jern i kroppen slik at du kan begynne på tilskudd hvis det er noe som mangler.
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Her ble snuppa født en uke før storebroren var 1 år! 11 mnd og 3 uker altså mellom, men også dette var uplanlagt så systemet var kjapt i orden igjen etter fødselen, ja... Lykke til, det er travelt,men grisegøy! De har utrolig glede av hverandre og nå er de 6 og 7 år!!!
Stratos med 3 barn Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Her blir det ca 14,5 mnd i mellom. Planlagt, men gjorde ikke noe spes for å bli gravid igjen så raskt da
rosa og en blå Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 vart gravid når storesøster var 7 mnd.. det var planlagt.
tre små... Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 15 måneder mellom mine. det var på første eggløsning, hadde ikke fått tilbake mensen så kunne ikke fått de tettere;) du bør jo ha en god sjanse til å få de tett da ja...
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Blir 16 måneder mellom våre prinsesser. Ikke planlagt men gleder oss veeeeeldig. Hun vil ikke ut av magen er 9 dager over termin så nå vil jeg ha henne uuuuuuuuuuuuuuuut =0).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå