Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer dere å holde hus,deg sjøl,og være en god mor med masse overskudd til den lille?? Jeg er utslitt! Klarer nesten ikke holde meg igjennom en dag.. + natte våk. Har en barne pappa som bor langt borte. Kommer kunn i helgene. Sent fredag og reiser tidlig søndag. Og da er jeg mer sliten! Han psyker meg ut.. Orker ikke mer dritt fra han. Får så dårlig samvittighet for den lille! Gråter og er forbanna om hverandre. Makan til drittsekk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, huff, hørtes ikke ut som du har det så godt .... hvor gammel er din lille ?

Er alene med min på 4 mnd og ei på 6 år, går greit, men enkelte dager er tøffere enn andre....det kommer veldig ann på om jeg har fått sovet på natten eller ikke hvordan dagen vil bli...

Sover faren hos dere i helgene ?

Kan han ikke sove hos kompiser i nærheten hvis han har, jeg mener hvis forholdet deres er sååå dårlig er vel det bedre....

Du skal jo egentlig ikke føle deg MER utslitt etter han har vært der, heller mottsatt....

Masse trøsteklemmer fra ei annen alenemor som skjønner hvor slitsomt det kan være.... :)

Skrevet

Takk. Nei han har ikke noen andre her. Og han lover at allt skal bli så bra hver j.. gang også er det pån igjen. Han bare mååå krangle,provosere og true. Jeg bare MÅ bli ferdig med han. Det går så utover gutten min. Han er 5mnd.

Skrevet

Si til han at han bør faen skjerpe seg, du er ikke NØDT og la han sove hos deg, men du gjør det sikkert fordi du er ei grei jente og vil så gjerne tro og håper han skal snart skerpe seg!!

Si at du er ikke plikta til og ha han der og hvis han vil fortsatt sove hos deg, bør han ta seg et tak i nakken og oppføre seg, eller blir det hotell, for du kan jo ikke ha en som sliter deg ut sånt !!

Stakkars deg, det er ikke lett, og jeg blir så j**** forbanna på di mannfolka som har detr så lett, der er vi og oppdrar unga deres, så kommer de masjerende inn som høvdinger og rigger seg til i ditt hus, og bahandler deg dårlig, og regner med når han reiser igjen at han er hjertlig velkommen neste helg oxo....ARRRGH!! Kjenner jeg koker!!!!!

Skrevet

JA!! Tenker bare på seg sjøl! Og Ja! Reiser av gårde i den tro at nååå har vi hatt en koslig helg........ Faan og tak han har på meg!! Hater det.

Skrevet

Forbanna dritt mannfolk! Hva feiler det dem?? Jeg sliter så jævlig med barne pappaen jeg og. Bor 35mil unna. Og kommer når det passer han.. Også jeg blir mer sliten når han har dratt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...