Gå til innhold

Ul igjen...


Gjest

Anbefalte innlegg

siden jeg har diabetes går jeg ofte til ul :-) idag har jeg vært på kontroll og fått vite at frøkna veier 1750gr, noe som er 9% mindre enn vanlig, men innen for normalen :-) jeg er meget fornøyd med det siden diabetikere ofte får større barn... Artig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på kontroll sist tirsdag og fikk vite at nurket har normal vekt her også:-) Vi er flinke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ul i foerrige uke, og fikk vite at babyen er ca 2000 gram nå, og at den kommer til å få sluttvekt på ca 3700 gram, og det er jeg veldig fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte går dere til kontroll?

 

Jeg er nå 31+5 og går hver 3 uke.

 

Langtidsblodsukkeret mitt ligger på 5,7. Jeg skal på kontroll igjen den 6 november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har begynt m hver 2 uke... langtidsblodsukkeret mitt ligger på 5, så er ikke noe å si på det. jeg er 32+3. har også kontroll igjen den 6 november. lang reise siden jeg bor i kvinnherad, ikke så fornøyd m d :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flinke du er da:-). Skal du føde på Stord eller Haugesund?

 

Jeg skal ha ks rundt den 14 desember,begynner å grue meg selv om jeg har 2 ks bak meg,og 1 vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal føde i haugesund, hvis alt går etter planen :-) skjer fødselen spontant før termin, så kan det være a vi ikke rekker fram og må ta det på stord. Kompetansen ligger i haugesund...

Kan forstå at du gruer deg, siden det er en operasjon du skal igjennom, men du er nok i de beste hender så det går nok helt fint!! :-) skal høre om det er mulighet å bli satt igang den 13 des, hadde vært bra. Mulighetene er vel der siden det er så opp til terminen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dette er mitt første og siste:-) svangerskap med diabetes så lurer jeg på hvordan var blodsukkeret ditt etter fødselen? Er litt beskymret at det skal bli ustabilt,og at dei på sykehuset skal bestemme hva jeg skal gjøre.Måtte du justere dosen etter fødselen? Uff jeg sitter med så mange spørsmål, trur jeg må skrive dei opp og ta med lista neste tirsdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi... vet du... det husker jeg ikke :-) husker at jeg hadde litt følinger, men det gikk rimelig greit, siden det ikke har gjort så mye inntrykk :-) de sier at man må ned i insulindose etter graviditeten, men om det var lavere enn før er jeg ikke sikker. Men jeg var ikke så godt regulert før første svangerskap. Hvis du er flink å måle og følger det indremedisiner sier så finner du fort ut av det, tenker jeg :-)

Lurt å skrive liste tror jeg... jeg er avslappet i forhold til dette, sikkert fordi jeg har hatt diabetes i 27 år. Så det er ikke fordi jeg ikke bryr meg jeg er så avslappet, men fordi jeg vet at det ordner seg :-)

dette fikser du helt fint!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...