Mille** Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Det skal ikke være nødvendig. Gjorde det med storesnupp sin dress, men det var fordi den var brukt i fjor også og dermed trengtes det. )
* 5 om dagen * Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 det tror jeg ikke er nødvendig, da det sikkert er satt inn med noe fra fabrikken. vil bare komme med en opplysning, som gjelder dressen her i huset (husker ikke merke) det er iallefall sånn gummi i bakenden og på knærne / leggen foran. Den skal ikke vaskes med skyllemiddel i vaska, for da mister den effekten, og holder ikke vannet ute... så husk å les vaskelappen dere...kan spare mye penger på det...
*Rutletutt* Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2007 Jepp, det vet jeg - bare Milo her, og ingen skyllemiddel;o)
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har to reimatec som også ble brukt i fjor. Bør jeg spraye de med noe da?
Mille** Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Det kommer litt an på hvor godt brukt de er og hvor mye vasket de ble. Lillesnupp sin var pent brukt og lite vasket og var derfor som ny, men storesnupp sin var godt brukt og vasket mer. Kjøpte impregneringsmiddel på en sportsbutikk som man skal "vaske" inn i tøyet. )
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har fått tips om at det er lurt å gjøre det
*Rutletutt* Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2007 Lurt å gjøre det før den tas i bruk for første gang, eller lurt å gjøre det når en bruker den for andre gang? Hvor mye koster dette middelet en vasker inn i tøyet da?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg kjøpte ny da,så vet ikke om det bør gjøres flere ganger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå