nurkimagen.com Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=11135189&sid=xz20tefBC55O208741&WT.svl=Link Tenker til kafe. Er lysekrone og burgunde tapet med gullblomster på tapetet. Hva synes dere...er litt i tvil, men kul sofa da!
hit og dit Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Det høyres ut som litt mykje burgunder når både sofaen og tapeten er den fargen. Ellers så synes eg slike sofaer kan vera stilige i dei rette omgivelsane.
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 sofaen var pen,men tror det kommer til og bli for mye burgunder..med tanke på veggene.. sofaen vil ikke komme til sin rett med alà samme farge på veggene.. men den kan jo alltids trekkes opp..
nurkimagen.com Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2007 Glemte å si at det bare er en vegg som skal tapetseres, og at den er på motsatt side. Sofaen skal stå inntil glass.
Lilly 79 Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Vel, jeg synes sofaen er ekkel, uansett. (Sorry) Jeg bare ser for meg gammelstøvet om man klapper på den. Er ikke så begeistret for møbler som er game når de er i stoff, føler de blir litt urene, liksom. Men det er meg, ikke alle som har like mye tvangstanker!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå