Engel, skatt og lite frø. Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg bestilte en bukse og genser til den lille som snart kommer, og fikk straks melding om at betalingen ikke var kommet igjennom. Fikk kontinuerlig tilbakemeldinger på mine henvendelser "hele" kvelden, slik at dette ordnet seg. Og to dager etter at bestillingen var gjort, lå det pakke i posten. Når jeg åpnet lå det en personlig hilsen, med et par søte sokker som takk for tålmodigheten;) Det kaller jeg personlig service, det!
mamma_og_Martin Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 hva er internett adressen til yong kids?
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 Det er www.younglkids.no
Dufter som en petunia:) Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg signerer her!! Younglkids har utrolig bra service og veldig mye fint! Har skrytt av denne butikken her før også. De har kjemperask levering og høy kvalitet på klærne!
mammamamut Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Ja jeg har også handlet der å er kjempefornøyd. Upåklagelig service. Klærne jeg kjøpte var i postkassen kjemperaskt og kjøpte i tillegg et gavekort til en venninne der hun skrev på kortet hilsen fra meg å sendte det til venninna mi som bor et stykke unna meg. Veldig seriøs butikk!
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg sendte nettsideinnhaveren link til denne tråden og her er svaret: Tusen takk!! Nå ble jeg kjempegla'! Betyr masse at dere er fornøyde med butikken og setter stoooor pris på slike hyggelige tilbakemeldinger! Ha en riktig fin kveld! Min er reddet!! Hilsen Emma Kommer til å handle mer der, ja;) Gøy når det ikke er så stort og upersonlig. Vi må støtte våre norske kvinnelige intiativtaker på nett, synes jeg. Jo flinkere vi er til å bruke dem jo bedre tilbud får vi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå