Gå til innhold

Kjempeskryt til nettsiden Young Kids!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte en bukse og genser til den lille som snart kommer, og fikk straks melding om at betalingen ikke var kommet igjennom. Fikk kontinuerlig tilbakemeldinger på mine henvendelser "hele" kvelden, slik at dette ordnet seg.

Og to dager etter at bestillingen var gjort, lå det pakke i posten. Når jeg åpnet lå det en personlig hilsen, med et par søte sokker som takk for tålmodigheten;)

Det kaller jeg personlig service, det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er internett adressen til yong kids? :)

Skrevet

Det er www.younglkids.no

Skrevet

Jeg signerer her!!

Younglkids har utrolig bra service og veldig mye fint! Har skrytt av denne butikken her før også. De har kjemperask levering og høy kvalitet på klærne!

Skrevet

Ja jeg har også handlet der å er kjempefornøyd. Upåklagelig service. Klærne jeg kjøpte var i postkassen kjemperaskt og kjøpte i tillegg et gavekort til en venninne der hun skrev på kortet hilsen fra meg å sendte det til venninna mi som bor et stykke unna meg.

Veldig seriøs butikk!

Skrevet

Jeg sendte nettsideinnhaveren link til denne tråden og her er svaret:

Tusen takk!! :)

Nå ble jeg kjempegla'! Betyr masse at dere er fornøyde med butikken og setter stoooor pris på slike hyggelige tilbakemeldinger!

Ha en riktig fin kveld! Min er reddet!! :)

Hilsen Emma

Kommer til å handle mer der, ja;) Gøy når det ikke er så stort og upersonlig. Vi må støtte våre norske kvinnelige intiativtaker på nett, synes jeg. Jo flinkere vi er til å bruke dem jo bedre tilbud får vi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...