Gå til innhold

Sikker på at de måler Camilla feil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg nesten 100% sikker på at de måler Camilla feil på helsestasjonen......

Farmor passet henne et par timer i dag og når jeg skulle hente henne så målte vi henne når hun sto på gulvet, kom da til 68 cm, noe som jeg synes stemmer mer med tanke på klær osv.

Sjekket med målbåndet på 65,5 cm som de målte henne til i går, og det stemte iallefall ikke,...

Så kommer nok til å be dem måle riktig heretter ja!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja rett må jo være rett. Stand up you proud little girl. Merkelig at de måler feil da. Hun er vel omtrent like lang som Mathilde og hun er også 68 cm.

Skrevet

Så rart at de ikke klarer å måle riktig, da.. Det er jo litt viktig hvis man skal følge opp. Bra du skal tilbake og få målt på nytt snart, så de ser at de ikke gjør dette riktig!

Skrevet

Så rart at de klarer å måle feil. Du blir jo sikkert dritbekymra, og det skjønner jeg jo. Gi dem inn ;-)

Skrevet

Uff, så dumt at de slurver sånn med målingen på helsestasjonen! Gå og gi dem inn i morgen ja!:)

Skrevet

Er jo ikke overraskende.

For noen uker siden målte de vesla til 66 cm. Uka etter var det ei anna dame som målte og første gangen kom hun fram til 65 cm, men da hun så på kortet mitt så målte hun en gang til og kom fram til nesten 68 cm.

Legen på 6-månederskontrollen sa at det fort kan bli unøyaktigheter ved manuell måling - så hun målte alltid hodeomkretsen to ganger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...