Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Hvor går din sympati? Jeg støtter Valla.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Valla, for at jeg mener at hun gjorde en suuperjobb som LO-leder! Samtidigt som jeg trur hun er en heks hvis du kommer på kant med henne.. he..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Ikke fordi jeg synes Yssen virker spesielt hjertevarm og koselig, men det går kaldt nedover ryggen på meg når jeg hører stemmen til Valla. Mekanisk stemme uten noen som helst medmenneskelig tone... grøss!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Valla har nydelig dialekt og jeg digger å høre henne snakke.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Whiskystemmen til Yssen er mye verre enn Vallas avslepne nordlendingskakling..
bixit Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Yssen.. Makan til motbydelig menneske som Valla skal du lete lenge etter :S
Ikkelektuell Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg sympatiserer ikke med noen av dem.
Skurvelurven Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 Alt jeg kan si er at hele denne graviditeten er en konspirasjon, og Anne Holt har skylda;)
Skurvelurven Skrevet 23. oktober 2007 #11 Skrevet 23. oktober 2007 Er forresten enig med Jeab, i disse dager sympatiserer jeg bare med meg selv og min fødeklare kropp.
Smånetta 14.mai Skrevet 23. oktober 2007 #12 Skrevet 23. oktober 2007 Vanvittig bra. Flirer meg skakk.
snart mor til 3 Skrevet 24. oktober 2007 #13 Skrevet 24. oktober 2007 weeee.....er ikke fødeklar enda,men jeg må vel få lov til å sympatisere til min snart-om-bare-litt-over-syv-måneder-skal-den-føde-kroppen min :-)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #14 Skrevet 24. oktober 2007 Hva skjer egentlig når denne husmorhumoren får dere til å "le dere skakk" ?? Husmorhumor gjør meg kvalm..
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #16 Skrevet 24. oktober 2007 Yssen Valla må være "sjefen fra hellvete" ;-)
snart mor til 3 Skrevet 24. oktober 2007 #17 Skrevet 24. oktober 2007 hva er dette for no vissvass å krangle om da??sist jeg så noe om yssen så hadde hun en colaflaske i hånden..så hun har jo garantert enten spontanabortert eller vil føde en skadet unge.. valla derimot må være et resultat av en cola-og-sprite-coctail-avhengig mor så det er jo grunnen til at hun er så fucked i toppetasjen som hun er... nei,la oss ikke kaste bort energi på de to tåpelige idiotene som de er.. Valla kan jo starte å jobbe ved et fengsel??der er det nok litt mer hennes mer hennes målgruppe. når du googler valla kommer det opp en link om slektstreet hennes..hun er jo tross alt i slekt med hitler så hva fankern kan vi forvente oss???nei,la oss boikotte hu for alt hu er verdt..noe som egentlig er bra lite...minimalt faktisk.. make love and not war... :-D
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #18 Skrevet 24. oktober 2007 hva er dette med cola og spontanabort? hitler? hæ?
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #20 Skrevet 24. oktober 2007 aaah... hmm.. æsj her er bare kjedelige tråder.. noen må dikte opp en psyko en
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #21 Skrevet 24. oktober 2007 holder på å kjede rævva av meg sjøl, like før jeg rett og slett legger meg.
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #22 Skrevet 25. oktober 2007 Syns det er ynkelig av begge parter å trekke en personalsak ut i offentlighetens lys. Spesielt med tanke på at LO har den posisjonen de har i arbeidsaks sammenhenger. Dette hadde ikke skjedd i privat næringsliv- den hadde blitt stoppet mye før. De har "fått lov" til å bruke media til munnhuggeriene sine, fordi det nettopp er LO har nyhetens interesse. Ikke kan jeg fordra Yssen som er så patetisk å gå ut med en personalsak. Hun henger ut sin leder med navn- og går rett i strupen på henne. Håper hun får en skikkelig ripe i cv'en sin som upålitelig og illojal. Ikke kan jeg fordra Valla heller, som ikke med engang tar saken til ettteretning og fortsetter denne på personalrommet. Istedet går hun gang på gang i selvforsvar. Nå også med BOK?! Der henger hun ut sine VENNINNER og ikke minst statsministeren samt mange andre hun har hatt i sin nærmeste omgangskrets over en lang periode. Her driter Valla på draget. Hun kunne- og burde, etter min mening, holdt seg for god til å fortsette å legge hodet sitt på hoggestabben... *puh*
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #23 Skrevet 25. oktober 2007 Som Valla selv sier.. Yssen valgte arenaen... Valla kjemper på den arenaen hun ble plassert i.. Har stor respekt for Valla.. En dame som ikke lar seg vippe av pinnen. Yssen har jeg ingen respekt for. Hele saken er veldig "hønsefight i hønsehuset", akkurat som her på Krangle..
Stary Skrevet 25. oktober 2007 #24 Skrevet 25. oktober 2007 Valla, helt klart. Skjønner forsåvidt meget godt behovet for å fortelle sin egen versjon i ettertid. Holder på å lese boka nå, synes det var synd og unødvendig at hun gikk av som LO leder.
Smånetta 14.mai Skrevet 25. oktober 2007 #25 Skrevet 25. oktober 2007 "Flirer meg skakk", vel. Synes ikke innlegget med konspirasjonen var så j..... husmorhumor, men hvis det var så er jeg vel ikke like kul som deg, da, anonym.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå