Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Har hatt tørrhoste et par dager nå, men det har utviklet seg til slimaktig hoste. Men nå føler jeg meg litt tett i brystet og. Har ganske så tette bihuler og hører dålig på det ene øret pga øreverk. Er det noe jeg kan ta som bedrer dette? Er liksom ikke klar for å føde i denne tilstanden. 10 dager igjen.
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Høres ut som du burde ta deg en tur til legen. Jeg hadde nylig noe tilsvarende som det du beskriver og det varte i nesten 2 måneder (ventet ganske lenge før jeg gikk til legen, da)! Viste seg at jeg hadde skyhøy CRP, bakteriell bihulebetennelse og bronkitt. Måtte gjennom 2 ulike antibiotikakurer for å ta knekken på f...skapen og nå endelig er jeg kommet i form igjen, bare litt slimete i halsen fortsatt. Gå til legen og fortell om symptomene dine og be om å få tatt en CRP. De fleste antibiotikakurer er ufarlige for babyen. Huff, det er fælt å være syk :-( Særlig nå på slutten når alt føles tungt i utgangspunktet er det klart du føler behov for å bli frisk fort! Riktig god bedring! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå