Hemmeligheten Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Ja, hvilke?! Fikk panik på apoteket. stappa fullt pluss at de pussa opp. masse folk.
2prinsesserogbim Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 selger de i daglivarebutikker som har medisin utsalg... jeg har kjøpt i butikken flere ganger
Engelen*My Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Hvorfor ikke kjøpe på nett? Greit å ha et lite lager til man trenger dem? Fint med eggløsningstester også? Jeg har kjøpt via billigteste.dk, men det er sikkert mange andre steder å kjøpe også. Jeg har vært veldig fornøyd med de testene jeg har kjøpt, men vet at det er noen som ikke liker dem! Lykke til!
Liagora med 2 jenter Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Det er vel mest på landet de selger i butikken. Har ikke sett noen butikker her i byen, men jeg har kjøpt på butikker på landet med apotekutsalg.
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 I min Meny butikk selger de det. Står i hylla sammen med bind etc. Men nå bor jeg litt på landet da.
Liagora med 2 jenter Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Da skal jeg sjekke på meny her;)
Liagora med 2 jenter Skrevet 24. oktober 2007 #9 Skrevet 24. oktober 2007 De selger gtest på meny her også. Kvinnekompaniet heter den. Noen som vet følsomheten på disse? Den stod ikke på pernille.info
babygullz <3 vilde Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 helgø og meny har tester fra kvinnekompaniet. Andre butikker med "medisin"skap har gravidtester( de fleste coop har det) og da er det som regel QR de har tror jeg. Men jeg ville gått for CB..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå