Gå til innhold

Noen ganger blir jeg litt oppgitt...

Anbefalte innlegg

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

Jenta mi på 12mnd er vedlig smilende og blid..langt fremme i utviklingen også.

Meeeen hun er så aktiv, jeg kødder ikke når jeg sier at jeg kan telle på den ene hånden de ytterst få gangene hun har sittet på fanget mitt!

Hun kan ikke sitte i ro...det er turbo+++ fra morgen til kveld.

Hadde besøk av ei vennine i dag, jenta hennes er like gammel...den jenta har veldig roen over seg og satt ved siden av meg i sofaen!!

Ble nesten sjalu jeg...aldri om mi jente kan sitte stille..!

Hvis vi er på lekeplassen så kan hu ikke sitte i sandkassen heller..hun løper vekk fra de andre ungene med meg på slep!!

Hun sover utrolig lenge på natten da...fra 18.30 helt til 9.30 nesten morning...!! Men det er vel en grunn for det siden hun er så hyper om dagen...??

Kjenner meg litt trøtt i dag...:-/

Andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han har ikke begynt å løpe rundt enda, meen jeg tror min blir litt sånn ja når han lærer seg å løpe=) fanget har han ALDRI tid til, d er ytterst sjeldent!! håper på samme netter som deg etterhvert da=) det hørtes nydelig ut! men man har lov å være sliten av og til, er ikke rart du er det:)

Skrevet

Min 2åring er akkurat sånn. Nytter ikke å være ute,uten å fly etter han overalt. Han skal oppdage og oppleve og se og røre og løpe på akkurat samme tid..

Men foran TV`n kan han faktisk sitte rolig om nysgjerrige Nils er på.

;o)

Skrevet

Ja, de sier vi er utrolig heldige på nettene...hun har alltid sovet veldig mye på nettene fra hun var nyfødt...! meen jeg tror faktisk jeg hadde vært en stor ZOMBIE hvis jeg måtte ver våken om nettene også...hun er veldig høyt og lavt....

Jeg har en litt dårlig dag i dag...kjenner at jeg misuner litt de med rolige barn...men det er jo stygt og si det også....men noen dager er man bare veldig sliten......

Skrevet

vår 4-åring var sånn fra den dagen han lærte å krabbe. Turbo fra morgen til kveld og satt aldri stille. barne-tv var aldri interessant før han var 2,5 år.

Men det har gradvis endret seg fra den alderen. Nå kan han godt sitte stille på fanget og kose eller lese bok etc. Både barne-tv og film er blitt spennede

Skrevet

godt og høre at det kommer med alderen hehe:-) savner det og ha henne på fanget og synge en sang foreks!!

hun er prikk lik sin far som baby og han er veldig rolig i dag...så det er håp hehehe:-)

Skrevet

Kjenner meg godt igjen!

Junior på 11 mnd har ikke tid til å sitte på fanget han heller! Går i maks 2 min, så er det full fart igjen! Han sover også hele natta, så jeg er hvertfall utvilt når dagen begynner =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...