Gå til innhold

Hva blir det til middag i dag da???=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er tom for ideer=/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kyllingivnger og pomfri=) lettvint og godt!=D

Skrevet

Samboer må jobbe overtid så her ble det wiener i lompe :D hehe

Og det var skikkelig godt nå!

Skrevet

Kylling/kalkun wiener,stekt løk og potetstappe.. Lettvint her også:)

Skrevet

har ei gryte her som er jævlig god.

skjær kjøttdeig i passe store biter, å stek dem. skjær champis i biter å stek dem å.

ha to bokser kremfløte i ei gryte, pluss et halvt glass me tomatpurre eller mere. bland alt samment. å lag jasmin ris...

kjempe god gryte å ganske å lettvint :)

Skrevet

Har noen hamburgere igjen fra lørdag som jeg tenkte jeg skulle steike opp.

Skrevet

Vi har hatt en panne med strimlet kyllingkjøtt, poteter, orange/grønn paprika, løk, tomater, gulrot, og tacokrydder :) Med en rømmeklatt :):)

Skrevet

Hjemmelagd tomatsuppe med masse basilikum, hvitløk, chili og egg + godt brød til. NAMAMAMAMAMAMAMMANNAM!

Skrevet

Hjemmelagd pytt i panne. Deler pölser, bacon, poteter og lök i små biter og sprösteker det i stekepannen. Steker egg og serverer med rödbeter! Godt og enkelt!

Skrevet

Grilla kylling med potetstappe (fra pose.... lat i dag)!

Skrevet

Fiskepudding, gulrot og poteter... Gjeeeeesp...kjeedelig tirsdagsmat..

Skrevet

her blir det grandis:P med ekstra ost:) såklart den originale:)

Skrevet

Kjæresten er på øvelse i tre dager, og jeg spiser brød med godt pålegg og oboy. Ække så værst det heller;)

Skrevet

Kjøttboller, potetmos, kokte gulrøtter og kålrot i staver med brun saus og tyttebærsyltetøy :o)

Skrevet

Her blir det pølse og makaronigrateng, alt i ett, enkel og greit. Sambo spiser den som den er, mens jeg vil ha poteter til.

Skrevet

Jeg har stekt julepølse ( fra Finsbråten- SÅ KLART!!!=)), makaroni og poteter attåt. Spiste aleine. De andre får varme opp ugjen, da dem ikke er hjemme=)

Skrevet

Klubb og duppe!! Helt fantastisk godt!

Skrevet

Noe med MASSE ost! Er ikke sikkert enda, men det må ha mengder gulost:)

Skrevet

Forresten godt å se litt lettvinte middager her i dag.

Føler noen ganger at enkelte skriver en avhandling i kulinariske matopplevelser med 8 forskjellige grønnsaker og så slenger på "lettvint" til slutt. Så sitter man igjen med en følelse av at man ikke er sunn nok eller bra nok selv etterpå.

Derfor: MASSE OST, det er mitt eneste krav:)

Skrevet

Fortell meg hva du ender opp med, a! Jeg har skikkelig lyst på ALT som har masse smelta ost i seg for tida!! Slitsomt..

Skrevet

Fiskeboller, potet og gulrøtter. Det er godt!

Skrevet

Er alene hjemme, så blir nok joikaboller med potetstappe og makaroni...

Skrevet

Karolinejenta & gåsungen:

Lagde nachos:)

Jeg steker karbonadedeig, heller to bokser med tomatbønner over. Hiver det i en ildfast form, strør ost over og steker i 5 minutter i ovnen til osten er smeltet.

Serveres med varme nachochips og rømme:)

Det ble typen "4 oster" sånn raspet fra Tine som fikk æren av å ligge på toppen i dag. Nam nam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...