Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har ledd godt av noen tråder her inne så hjelp meg å lage en=) Fortell noe du har opplevd eller sakt. Ikke vitser eller vandrer historier, men noe utrolig dumt om deg selv eller andre som man kan le godt av;)

Jeg kan fortelle om min "blonde komentar som er GODT husket av alle enda=p

Vi satt en gjeng og diskuterte biler, og gutta pratet om film på ruta. Det er jo ikke låv å ha film framme på bilruta så da sa den ene gutten at man kan jo bare ha LITT film.. da kom gullkomentaren fra meg, etter nøye tenking på hvordan dette skulle se ut "skal du sette filmen på skrå da??"

de mente jo selvsagt at man skulle ha helt lys film.. *dumma*

;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo jeg vil:D Men er så dårlig på å huske sånt.. men husker jeg var på BigBang konsert i fjor, så er jeg litt liten (lav) så jeg og min venninne fant en trapp vi kunne stå i, da var det også en vegg/dør vi kunne lene oss mot. men det vi ikke visste, var at denne døren ikke var ordentlig igjen, så jeg og min venninne falt rett på rompa ut døren!! (døren led ut så det ble godt lyst opp hvem vi var i tillegg) Var driiit flau, men jeg kan i hvertall skryte av at gutta i Big Bang har lagt merke til meg:P hehe!

Skrevet

Hehe..jeg lo godt i helga...svigermor på 56 har begynt på pc kurs,og i helga kjøpte hun seg bærbar data..hun har aldri vært borti noe særlig data før... vi var der en tur på søndag for å hjelpe ho i gang med datan,pluss forklarte litt helt grunnleggende som å skru på osv osv..

Vi kom hjem her,og 5min etter ringte hun mannen min.."Du,hvordan får jeg opp lokket a?? " HEHE..sa gubben min,det er jo bare å åpne det da, "Nei,det gikk ikke mente ho på", hvor lyser det på datan da sa mannen min...Jo,det lyste bak sa ho.. Da knakk mannen min sammen,og sa følgende; Dette sier du ikke til en sjel assa for det blir pinlig for deg, men du må snu datan riktig vei!!!!!!!!!!!!!!!! Hehe..vi har ledd godt av det nye datanerdet i familien vår!

Skrevet

Har en 7 år gammel sønn og han skulle være med til kontroll hos jm for han hadde høstferie fra skolen...Joda stolt som en hane snakker han med jm om lillesøstra si og at han gleder seg masse men så snur han seg og peker på magen min å sier Men jeg syns mamma skal få henne ut snart før hun sprekker! hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...