Gå til innhold

IKKE kjøp Brio sitt babybilsete!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte Brio Primo, brios nye babybilsete. Kun 1190 med base. Var sånn intro pris fordi sete var nytt på makedet. Ser det er i butikkene nå til over 2000 med base. Vi var så fornøyde å trodde vi hadde gjort et kupp! Viser seg at sete tipper bakover når du gynger på det. Er jo ofte at man tar med seg sete inn om man er på besøk etc. Kommer det noen å skal titte på å gynge litt så tipper stolen allt for lett bakover. Værtfall ikke noe jeg vil utsette mitt barn for om det mot formodning satt litt oppi der uten sælene på.

Takket være god service på butikken vi kjøpte det på fikk vi penger tilbake.

Bare et tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sett setet, men på mange bilstoler er det et håndtak du kan vippe bak stolen som fungerer som støtte så stolen ikke skal vippe bakover når det feks står på gulvet.... Det er ikke det her da? Det håndtaket du ellers bærer i altså.

Skrevet

Jo det er håndtak her også. Men ofte ønsker man jo å gynge litt på stolen for å berlolige barnet etc. Å da tipper den bakover. På f.eks maxi cosi sine så får du ikke tippa setet bakover før du tar skikkelig i. Brio sitt vipper lett over.Setter man håndtaket bak får man jo ikke gynga i d hele tatt:) Hun dama på butikken ble værtfall forskrekka når hu så det å ga penger tilbake med en gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...