Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Det begynte med at jeg var "støl" i musklene , og nå er det vondt i hoftene og nedover innsiden av lårene. Vondt å løfte opp beina liksom.. er det bekkenløsning eller bare støle muskler?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg kjenner meg støl og får av og til vonde ilinger i rompa når jeg har anstrengt meg (f.eks støvsugd, løftet eller gått mye på hardt underlag). Er også øm foran og bak. Det gjør også vondt å løfte opp beina for min del. Fastlegen min tok en enkel test på meg for å sjekke om jeg har bekkenløsning, og det har jeg. Kan anbefale å ta det med ro når det gjelder vasking/støvsuging, tunge løft + at du setter deg ned når du skal ta på sko, sokker o.l. Bekkenløsning blir som regel verre når du overanstrenger deg. Jeg har tattd et mye mer med ro etter at bekkenløsning ble konstantert og jeg har faktisk blitt mye bedre.
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har bekkenløsning, og det gjør vondt fra hoftene og fremover, ned langs lysken, som det så pent heter, og nesten som at det går "under" bak til rumpa. Men jeg tror det er veldig forskjellig fra person til person hvordan det arter seg. For min del begynte det med veldig stivhet, har store problemer med å reise meg opp og går dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå