jiha Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Har bestemt oss for et av de to om det blir gutt, men er artig å høre hva andre mener=) Jonas- Sambo begynner også på J. Einar- Etter bestefaren min=)
Erisa* Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Det var to fine navn! Kjæresten min når jeg var 4 år het Einar:) Så jeg har veldig gode assosiasjoner til det navnet:) Men jeg tror jeg hadde valgt Jonas av de to. Ikke Jonas Einar, det blir litt rart, det er nok best å bestemme seg for ett av dem;p
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg ville valgt Jonas. Jonas var en av mine kandidater til guttenavn, men det ble ikke godkjent av samboer.
jiha Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2007 Det blir definitivt IKKE Einar Jonas, eller motsatt=p Her hvor vi bor blir det en sånn teit sleng på dobbelt navn så vil ikke ha det. Får at det skal bli Einar ser jeg for meg en liten lyshåret gutt med knall blå øyne;) Det har bestefar å jeg. Sambo har grønne å er mørkere i håret, så vi får se;)
Erisa* Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Kanskje dere bare må vente og se? Men husk: Selv om barnet har mørkt hår når det blir født, kan det bli lyst senere! Både jeg og broren min hadde nesten svart hår når vi ble født, men når vi var 1 år var det lyst, og det er det enda:)
jiha Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2007 men da er vi jo vant til navnet på gutten til den tid=) men venter jo selvsagt å ser.. pluttseli er det en Andrè som kommer ut...hehe
Erisa* Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Hehe, ja man vet jo aldri:) vi har egentlig bestemt oss for navn nå, men plutselig forandrer vi mening når hun kommer ut (plutselig er det en gutt, for eksempel...). Er spennende dette her! Er veldig spesielt å ha bestemt seg for et navn, for da blir det så mye mer personlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå