Gå til innhold

Se hit!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge kan ei jente ha clamydia før hun merker noe? Da jeg gikk gravid med nr 1 fant jeg ut at jeg hadde clamydia, fant det ut etter en gyn undersøkelse..

Mannen min fikk også behandling, i tilfelle han også hadde det.

Jeg merket det ikke i det hele tatt, hadde ingen anelse om dette..

Hadde da vært sammen med mannen min i 2 år. Før han hadde jeg noen one nights stand, og brukte ikke kondom... (dumme meg)

Er det slik smitten har kommet?

Mannen min ble jo sjokkert... han kom fra et langvarig forhold før han traff meg, og før det hadde han kun et forhold før. Når han var 16..

Regner med at smitten kom fra meg altså..

Hvorfor sier da folk at hvis man har clamydia i et forhold så har en av de vært utro??

Kan da umulig stemme.... legen min sa at mange ikke vet de har det engang, slik som meg..

hva er egentlig symptomene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom jeg har fobi mot alt som heter kjønnssykdommer, leste jeg alle mulige brosjyrer om slikt allerede tidlig i tenårene. Men ettersom jeg ikke gidder å skrible så mye her, sender jeg deg en link istedet. :-)

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=320355

Skrevet

Du kan ha hatt anonym - æh - ny feil følger - du kan ha hatt chlam i årevis før du oppdager det, det er en hovedårsak til sterilitet hos kvinner, siden det ikke gir symptomer hos de aller fleste. Jeg var heldig da jeg fikk chlam i tjueåra og fikk sopp samtidig, så for å unngå å gni av høna med flaskekost kom jeg meg til lege, som så konstaterte at her var det mye annet enn sopp som levde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...