Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så utrolig lei jeg er av å være gravid! Føles ut som man er syk og går å venter på en operasjon slik at alt blir bra igjen. Mamma sier "det er ikke en sykdom, men en tilstand", ja jeg vet det, men når man er sykmeldt og ikke i stand til å gå på jobb eller gjøre det man vanligvis gjør, som å tusle en tur på butikken så er det jo det samme som å være syk. Å det verste jeg vet er å være syk! Er heldig å er sjeldent syk, men når jeg er det er det et mareritt. Er så lei nå, går nesten å håper på at gutten blir født for tidlig, men vil jo egentlig ikke det heller da. Bare jeg kunne ha gjort noe uten å holde på å svime av hver gang, så utrolig slitsomt.

Måtte bare få ut litt frustrasjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hvordan du har det. jeg har vært veldig dårlig.

det er så slitsomt. føles som om hele verden holder på å gå under :) hehe... men prøver å gjøre det beste ut av dagene, men ender alltid opp på sofan med smerter i rygg eller vondt i hode eller noe...

slitsom :)

Skrevet

Ja dagene blir så lange. Føles så uendelig lenge til termin. Hadde jeg bare kunnet dratt på butikken å handlet i alle fall, men nei, livredd jeg svimer av. Å når man blir for aktiv går d ut over ryggen ja.. kjipt dette.. Får se om jeg kan aktivisere meg med noe håndarbeid eller noe, begynner å bli rimelig lei av pc'en..

Skrevet

ja, det er en stund til gutten her kommer ut å ja. 17 januar er termin, men jeg synes tiden går fort på en måte, men av til så kan dagene gå litt fortere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...