Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Har det slått dere at 1) det mest sannsynlig er FLERE som signerer anonymt? 2) det like godt kan være en av de faste nickene som står bak, for senere å lage lange innlegg om dusteanonym, f****anonym osv? Og er det noe bedre å seile under falskt flagg ved å bruke andres nick enn å signere anonymt? Det siste blir tydeligvis betraktet som århundrets stunt av enkelte. For øyeblikket
.Ann. Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 og gnålet fortsetter, ser jeg, opprettholdt av de anonyme. Hihi. Ikke det at jeg har noe imot de anonyme. De anonyme har jo absolutt livets rett de også, siden her er en anonymknapp og greier.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 ...og ingen her vet om det egentlig var DU som startet tråden, bare for å sverte "de anonyme" Point taken?
.Ann. Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg? hihi, må gjerne tro det, om det gjør dagen din lysere:-)
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Jævla til anonymt gnomegnål, da. For alle praktiske formål er anonym EN. Vil du oppnå noe annet enn det får du sørge for å være gjenkjennelig eller signere med nick, faans dusteanonym for øyeblikket.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Og DET er det liksom DU som bestemmer! I og med at verden består av mange mennesker, består også dib-verdenen av mange anonyme. Uansett hva du tror i den lille nøtta di! Anonym er man jo uansett om man kaller seg Tante Bjarne eller Anonym.......!? Og de som kjenner hverandre fra før vet jo hvem som skuler seg bak et nick, men det gjør jo ikke de fleste her inne. Skjønner ikke dette med "å stå frem med nick" er såååååååå mye bedre enn å bruke en knapp som alle har tilgang på. Ikke EN her inne på krangle kan med hånden på hjerte si at de ALDRI har brukt anonym-knappen, for det tror ikke JEG på i hvert fall!!! Hilsen nok en
♥Prinzessin♥ Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Skjønner du virkelig ikke poenget med å la være å bruke å anonymknappen? Skal vi kunne klare å skille den ene nepa fra den andre, må du nesten ha et nick, skrulla. Velger du derimot å trykke annym, velger du også å bli satt i bås. Helt alene. :-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Ikke Anny M, men anonym. Anny M hadde forresten vært et OK nick! *alltid hjelpsom*
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Åhhh ja.. Skjønte ikke det jeg. Så flott at du kan oppklare ting for meg.... NOT!!!!!!! Den største skulla her inne er nok ikke meg Prinzessin!
♥Prinzessin♥ Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 .... NOT!!!!! Fjortis eller, "skulla"? :-)
Cat.68 Skrevet 23. oktober 2007 #12 Skrevet 23. oktober 2007 Hvis du føler det like djævla anonym med nick, hvorfor i alle dager velger du da å signere anonymt?? Du faller på ditt eget ressonemang.
Eat sardines and die Skrevet 23. oktober 2007 #13 Skrevet 23. oktober 2007 Den satt tenker jeg ................................bra jobba Cat.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #14 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg og hater når folk ewr anonyme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå