Holly❄️ Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 svigermor er 47 år, og fått seg ny type... helt ut av det blå.... spurte litt idag, og joda, de har ikke møttes engang:P Bare chattet på nettet og ringt hverandre... Skal visst møte han for første gang i helgen... hehe, husker jeg var slik selv jeg... når jeg var 13:P Jaja, så lenge hun er lykkelig får man vel bare støtte henne!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Er vel søtt at svigermor er forelsket vel?!! hun er jo 47 år, så man kan vel ikke vente at hun skal leve livet helt alene fra nå og til hun dør?? Synes du det er rart å møte noen på nett og ringt han? Er det det du mener du gjorde når du var 13? isåfall så kan jeg si at jeg møtte kjæresten min på nett i en alder av 31 år, og det funker som bare det. Sikkert flere her som også møtt mannen sin sånn også.
Holly❄️ Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 nei,nei, nei... syns bare det er rart at et voksent menneske sier at man har en kjæreste før man i det hele tatt har møtt hverandre... Er ikke noe ille og møtes gjennom nettet, nei. Har selv en x som jeg traff gjennom nettet, men vi møttes jo et par ganger før vi ble sammen da..
cheni Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Er ikke det gode nyheter da?!? Hadde jo vært veldig trist om hun skulle gå resten av livet uten en partner...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 ok, jo det er litt rart å si at man er kjærster før man har møtt hverandre. Kanskje ikke svigermor har noe ord for date. De er jo en annen generasjon da, så dating var kanskje ikke så populært da. Det er jo greit å treffes og se at kjemien stemmer IRL også da.
Holly❄️ Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2007 Men hjelpe meg da, har jeg sagt at det er dumt? Selfølgelig er det bra! Jeg syns bare det er rart at man sier man er i et kjæresteforhold, før man i det hele tatt har møttes... U see??
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg skjønner hva du mener ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå