mamma til en prinsesse Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Vi var ute på fest med jobben til sambo og utover kvelden endte vi opp på byn sammen med en kollega av sambo og damen hans. Så sier sambo at dama til kollegaen har kuskus på han. Og tror dere ikke at dama klasket til sambo??!!! Hallo???? Ble helt sjokka jeg og fikk ikke sagt noe. Da vi var på vei hjem fra byn begynner vi å prate om at hun klasket til han, og da sier han at hun gjorde det to ganger til senere på kvelden! Hallo??? Man slår da vel ikke folk selv om de kanskje sier en frekk kommentar til deg. Vi som hadde avtalt at vi skulle spise middag sammen en dag og alt. Men må si at jeg mistet lysten til det når hun slår folk for ingenting. Det er da vel ikke normal oppførsel i det hele tatt???
mamma til en prinsesse Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 At hun har kontroll på han. At hun er sjefen
cheni Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Herregud!!! Stakkars kollega til mannen din. Har ikke problem med å forstå at hun har kustus på han nei.... (
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 miapia- kustus Dårlig oppførse av hennel..!!! Ville ikke vært sammen me henne en gang til.
Espoir Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Det er kustus det. Men uansett er det helt uakseptabelt å slå til folk for en skjev kommentar. hun høres ikke helt god ut.
miapia Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 Høres ut som spesiell dame... ikke rart hun har kustus ;-) Hva sa samboeren din da? Er han en frekkas eller?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. oktober 2007 #11 Skrevet 23. oktober 2007 Hva sa mannen din de to andre gangene som utløste raseriet da?!
mamma til en prinsesse Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. oktober 2007 He he bra dere retter på meg. Kollegaen og dama endte opp i den krangelen tilslutt og stakk uten og si hadet en gang. Kranglet nok garantert om at hun hadde slått han. Stakkars kollegaen til sambo. Var første gang han presenterte henne for kollegaene og så oppfører hun seg sånn.
mamma til en prinsesse Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 23. oktober 2007 Han kan nok være litt frekk ja, men på en morsom måte. Hans måte og være på men det tålte hun tydeligvis ikke. Spurte hva sambo hadde sagt til henne, men det husket han ikke.
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #14 Skrevet 23. oktober 2007 Tja, jeg dengte til en kollega til gubben så blodet sprutet. Men det var ene og alene fordi han slengte meg i bakken først (dust). Så det kommer da helt an på hva han gjorde... godt mulig han slengte henne i bakken, for man blir ikke blid av at en fyr som er dobbelt så stor som deg sitter seg ned på deg og du ligger der med spyttklyser og jubber i håret:/ Lurer på hvordan julebordet går jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå