yasmina Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 naa har jeg vaeert ganske sinna :0 Har en mann som skulle komme aa male doerene her for 2 mnd siden og i dag da jeg ikke var hjemme saa kom han. De gikk bare rett inn og gjorde jobben, ja og litt til. De har ogsaa malt deler av gulvet, deler av veggen, hele det ene vinduet og laget elektrisk brann og svidd av en hel stikkontakt ( eller hva det naa heter den biten som er i veggen ). AHHHHHHHHHH, saa sint jeg har vaert. hentet "vaktmesteren" og kjeftet som bare det. Jo da , de skulle fikse det i morgen " inshallah,inshallah " . Det betyr " hvis Gud vil" og Gud vil sjeldnet i dette landet. Sprakk helt og gav klart beskjed om at her i gaarden er det ikke noe "inshallah " gitt, her er det bare aa komme og fikse. De ble ganske paffe, og doermaleren rinngte paa tlf og bare beklaget seg > "I'm so sorry, madam, so sorry" saa da fikk jeg daarlig samvittighet paa toppen av det hele. ARRRRRRRRRRRRGGGGG, fremdeles litt sinna.....
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 hahaha ting fungerer visst ikke helt som i norge:)
Dotten Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 He, he. Bare ta dem du De trenger litt kjeft. IKKE ha dårlig samvittighet!!! Lykke til! PS: Håper han ikke malte glasset i vinduene dine også
yasmina Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2007 Ahh jo da, han malte hele glasset... Er helt brunt og umulig aa se ut Det beste er at han tar 500 kr per doer han maler, men det er det heldigvis ikke vi som betaler
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 500 per dør og så udugelig??? Ha ha...da hadde jeg gjort jobben selv, eller i d minste funnet noen som ikke malte over glasset i vinduet..hahaha... Ikke noe å få dårlig samvittighet over! Kjeft i vei hvis d er d som hjelper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå