Gå til innhold

pappagave

Lillegull2008&2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen søte bøker "til pappa" som jeg kan gi etter fødsel?

eller noe annet fint jeg kan gi, vil gjerne gi en gave. (Ikke playstation 3 eller noe sånt ;p)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bok som er veldig fin og morsom.tror den heter Pappa boken faktisk:) Hør på bokhandelen du:)

Skrevet

Verdens beste pappa

hakkespettbok for småbarnsfedre

Per Asbjørn, Jr Risnes; Lars Fiske (Illustratør)

Denne kjøpte jeg til samboeren da jeg gikk gravid sist ... ganske morsomt =)

Skrevet

ååh, supert! takk skal dere ha!

Skrevet

den hakkespett boka, handler det mye om graviditet? slik at det kan bli for "sent" å gi den etter fødsel?

fant den boka på nett, men ikke "pappa-boken"

Skrevet

Jeg kjøpte den hakkespett boka til mannen min når jeg ble gravid, og han syns det sto ALTFOR lite om graviditet i den, for det var jo det som var mest aktuelt da. Den handler mye om å bli pappa, med alt som følger med. Litt om svangerskap og fødsel også, men jeg vil tro det går fint å gi den etterpå. Selv om den nok er kjekkest å lese mens man venter.

Skrevet

Jeg kjøpte ei bok som het Pappa for første gang, med tegninger av Frode Øverli i. Den var kjempemorsom og han likte den veldig godt. Husker ikke navnet på forfatteren i farten, dessverre.

Skrevet

Jeg var å kjøpte "Verdens beste pappa" idag til samboer, også lagde jeg et skikkelig fint kort, hvor jeg skrev litt om tankene mine rundt dette - at verdens beste pappa, det er han allerede og at jeg er skikkelig stolt og glad for å dele det største som skjer i mitt liv med akkorat min kjæreste, og hvor glad jeg er i han.

Å han ble skikkelig rørt, å sa det var den fineste gaven han noen gang har fått! åsså ble han skikkelig rørt over korte jeg har laget og det som sto. :)

takk for tipsene jenter, jeg ble så glad når han ble så glad nå :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...