Minigull07/11 Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Og han mener det mins er to uker igjen før hun kommer ut... Ja ja... Han vet vel hva han snakker om! Det som er rart er at jeg føler at ting skjer med meg hver dag nå, nedpress, menssmerter, kynnere osv... Fikk overtidskontroll hos han den 9.11... Heldigvis slipper jeg å gå noe lengre enn 12.11 siden det er den datoen Haukeland satt på meg! Legen sa at A-Hus må bare forholde seg til den datoen og at jeg ikke skulle bekymre meg over deres 15++ dagers overtidsgrense.. Off, er så rastløs... Flere som har fått "dårlige" nyheter?
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Æsj, så kjedelig, da. Jeg har enda litt igjen - første dag som "offesiell" høygravid idag. Men var hos jm i dag og hun syns hodet til snuppa lå veldig langt nede til å fortsatt ha soppas lenge igjen. Har veldig mye kynnere, menssmerter og sånt jeg og, men som hun sa; Det betyr ikke nødvendigvis at hun kommer før av den grunn. Men det med hode la hun litt vekt på. Det er nesten festet enda jeg er annengangs. Håper det skjer underverker for deg i løpet av kort tid så du slipper å gå over. Lykke til, hvertfall :-)
Minigull07/11 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 Takk.. Det er ingen som vet akkurat når bebisene våre kommer... Om man ikke tar ks eller blir satt i gang da... Så jeg får vel bare være tålmodig.. Uansett er det ikke mange ukene til jeg er mamma.. Masse lykke til til deg også!
*VINO_alle_gode_ting_er_tre* Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 fikk samme beskjed av legen min med første mann, men to dager senere var hun ute 12 dager før termin... Så iallefall ikke alle leger vet hva de snakker om... Skjønner at du er rastløs, det er så kjipt å gå og vente... Men nr. 2 gikk jeg og ventet fra 14 dager før termin, tenkte at hun også ville komme ut før. Men nei, hun holdt seg der inne til termin... Håper ikke denne går 14 dager over... Lykke til iallefall!
*1+1=2 små* Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 fikk vite at nurket sitter med rompa ned.....og er så bekymra for å ha setefødsel og for KS.....vil heller ikke snu ungen fordi det høres helt for jævlig ut......... Helt for jævlig dag i dag..... Håper du føder snart, kjedelig å gå over!!!
Minigull07/11 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2007 Off.. du har hatt det verre enn meg... Håper du har fått snakket med noen om dette.. Jeg har også "skrekk" for ks og setefødsel - (jenta mi snudde seg ikke før for to uker siden ) Men hadde en god samtale med JM som gjorde meg veldig trygg... Det er det viktigste.. Bebisen kan snu seg kvelden før...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Snuing er vondt, men ikke for jævlig. Trenger ikke nødvendigvis gjøre så vondt heller. Jeg var til vellykket vending i uke 37, det kvarteret det tok med vondt var absolutt verdt det. Heller det enn ks og setefødsel. Var aldri redd under vendingen, og babyen reagerte helt fint på det. Ble overvåket med ul og ctg før, under og etter vendingen. Min har ligget i hodeleie siden og festet seg.
*1+1=2 små* Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 er bare at jeg er redd for vendinga også....men jeg tror at nurket har satt seg SIKKELIG godt til rette i bekkenet...men vi får se... håper nurket snur seg og jeg får føde vanlig! Ble bare en stoor dråpe over resten av problemene*sukk* men nurket er jaffal kjempe aktiv og jeg er ikke bekymra for om det er liv eller ikke! Sender masse fødestøv til dere som er nærme termin eller på overtid!!!
gerd Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Det eneste som er heelt sikkert er at man aldri kan vite når man skal føde - verken leger eller kvinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå