Gå til innhold

middagstips noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

frister med en pasta/skinke salat idag.. er det noen fare med å spise skinke egentlig?

annet forslag som frister mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal feire litt ikveld, så jeg har tatt opp indrefilet, og skal lage fløtegratinerte poteter, sautert sopp, asparges, og bearnaise saus. Det er for øvrig ikke farlig å spise kokt skinke. =)

Skrevet

her i huset blir det grandis.. må ha litt lettvint mat av og til også =o)

Skrevet

hva feirer dere? :)

lettvint mat må til det også :)

Skrevet

I dag har jeg tatt helt av husmorsveien, hjemmelaga kjøttkaker med poteter, brunsaus og kålstuing.

Er så sugen på norsk husmannskost om dagen. Det var jeg forrige gang jeg var gravid og.

Skrevet

I går hadde vi spagetti med stekt falukorv, så det dvinger voldsomt på innsatsen.

Enkelte dager er sambo`n så heldig at han får lov til å lage middag og. Jeg er grei å ha med å gjøre sånn, ikke kontrollfrik på kjøkken og i hjemmet;)

Skrevet

Her blir det dampet kjøttpudding med ris og tomatsaus. Kjempe godt!

Skrevet

idag skal vi ha noe så gått som ribbe..litn forsmak på julen : )

gleder meg veldi..er jo såååå godt

Skrevet

Jeg er også hekta på husmannskost, er litt morro egentlig. På søndag lagde jeg brennsnut, dvs suppe med salt lammekjøtt, grønnsaker og pølser.

I dag blir det hjemmelagde fiskekaker (snille svigerfar har laga!) med poteter og gulrøtter. Nam nam!

Skrevet

Kjærsten min har blitt innkalt til annengangsintervju på en ny jobb han har innmari lyst på, så da syns jeg det var på sin plass å feire litt. Men lettvinte løsninger er det mange av om dagen. Ikke ofte jeg lager store middager her nei! =)

Skrevet

Eldstedattera mi har bursdag i dag, så her har ho bestemt at det skal bli fajitas til middag med brownies til dessert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...