Gå til innhold

hvit avføring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestefaren til gutten min på 14mnd passa han i hele går. Han sa når jeg skulle hente han at han hadde drukket mye melk minst en liter. I dag hadde han helt hvit avføring. kan melka være årsaken til det trur dåkker? Han hva syk med diare og oppkast itillegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å si det sånn - selv sunne ting er farlig i for store doser. Så små barn skal ha MAX 0,5 liter melk pr. dag. Mindre dersom han spiser yoghurt og ost, da det er melkeprodukter i dette. Jeg tror nok den lille kroppen har reagert på den voldsomme mengden melk, ja. Tror ikke bestefar er så opplyst, jeg...

Skrevet

ja det va jo det jeg viste. men ikke han=) men går sikkert bra da det bare er en engangs tilfelle. skal følge med vidre for og se om det blir bedre utover dagen.

Takk for svar=)

Og bare for og ha sagt det. Han kunne ikke ha hatt en bedre bestefar=o)

Skrevet

Ja, jeg tviler ikke på at han har en god bestefar. ;-) Jeg sier bare at han nødvendigvis ikke vet de samme tingene som vi mødre gjør. Min far har iallfall ikke peiling, selv om han er verdens snilleste. ;-)

Skrevet

Kan ikke hvit avføring komme av leverproblemer da? At leveren ikke skiller ut det stoffet (har glemt navnet) som gjør at avføringen får karakteristisk farge? :)

Ville hørt med legen bare for sikkerhets skyld. Har ikke helt troen på at mye hvit melk gjør avføingen hvit, for å si det sånn :)

Skrevet

man kan ihvertfall få hvit avføring hvis man har gallestein, for det er gallen som farger avføringen.

Skrevet

Gallen var det ja :) Så nær, men, akk, så fjern :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...