beentheredonethattwice Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Har så mye nedpress og bærsjetrang når jeg går rundt her. Skikkelige mensensmerter og murring i ryggen. Føles nesten ut som at hodet er på vei ut. Men ingen rier enda. Hadde sånn med sistemann og. Greide nesten ikke gå tilslutt. Tror jeg jaggu skal ta meg en tur i trappa Ho ho ho hoh hoh ohoho hohooooooo. Æ glæd mæ!
Miss RM Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Hvor langt på vei er du? Akkurat sånn har jeg hatt det i en ukes tid nå :-) UL-termin 7. november, men ifølge meg og legen har jeg termin i dag...
beentheredonethattwice Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 om 7 dager. 30/10. fødte 9 dager før sist
Miss RM Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Krysser fingre (men ikke bein, haha...) for oss begge! Lykke til!!!
Mor til en stor og en liten Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Krysser fingrer her for dere og meg også ;-) Termin om 2 dager og hatt mensverk og vondt i underlivet i 2 dager nå.....
Miss RM Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Spennende!!! Sover (om mulig) endamindre nå enn før, er litt spent på om det skjer midt på natta... Men samtidig, det kan fremdeles ta flere uker... Prøver å ikke håpe på for mye her.. Skal ut og gå en god tur etterpå, får se om det skjer noe da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå