Gå til innhold

Dere som har født,

Anbefalte innlegg

Skrevet

når på dagen/natten startet fødselen, eller forsto dere at noe var på gang? Hvordan var formen den dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var oppe kvart over 7 en morgen for å tisse( var jo hele 2 timer siden sist!)

Da kjente jeg små murringer i ryggen som kom og gikk... Ble ikke mer soving den dagen! :D (Hadde sittet oppe til kl 4 på natten så litt mer søvn hadde vært grei,men men;)

Skrevet

Vannet mitt gikk kl ett om natten, riene startet sakte men sikkert sånn 3-4 timer etter det. Kjørte inn på sykehuset kl ni om morgenen. Jeg var ute og gikk en lang tur med bikkja på dagen før, så formen var upåklagelig:-)

Skrevet

Var og gikk tur i byen hele formiddagen og kjente mer kynnere enn vanlig så jeg mistenkte at noe var på gang. Dette var en uke over termin og jeg hadde hatt en del kynnere, men dette var litt annerledes likevel. Ettermiddagen var helt som vanlig, men i ni-tiden på kvelden begynte plutselig riene å komme og det med ca 5 minutters mellomrom. 5 timer senere var ungen ute. Håper det går like raskt denne gangen :)

Skrevet

Jeg hadde det på samme måten som hun over her - Enlillesøster - høygravid.

I tillegg til å å gå turer i butikker( det var så glatt ute da midtvinters), dro jeg hjem for å ta meg et bad. Hadde så sex som jeg avsluttet med et lite gl rødvin. ( det eneste i hele svangerskapet)

Dermed var fødslene i gang på terminddato :-)

Skrevet

Våknet i 5tiden om morgenen med mensmurringer, også like etterpå gikk vannet, fødte på ettermiddagen. brukte underkant av 10timer:)

Men må legge til at jeg falt kvelden før på rumpa. men da var jeg 3dager over menstermin og hadde 8 dager igjen til ul termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...