kari kari kari Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg var hos min fastlege til rutinemessig svangerskapskontroll og skulle ha en gyn.undersøkelse, da hun ikke klarte å ta celleprøve fikk jeg beskjed om at hun måtte videresende meg til en gynekolog. Så har jeg fått et ekspedisjonsgebyr (bare 50 kr) av min fastlege som jeg lurer på om jeg skal betale? Det er vel ikke min feil at ikke hun klarer og utføre en rutinemessig gynekologisk undersøkelse på meg? Og all rutinemessige svangerskapsoppfølging skal jo være gratis?
klumpen og gullet Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Syns dette hørte rart ut. Jeg fikk henvisning til fysio, måtte ikke betale noe for det. Kan du ikke ringe legekontoret og spørre?
kari kari kari Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 Tenkte jeg skulle høre litt rundt først da jeg har klar å rote meg borti en ganske smålig fastlege.... H*n sendte med meg en regning på 30 kr til kvinneklinikken da de ikke tok telefonen når h*n ringte de....
klumpen og gullet Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Du spøker? Jeg syns, som du sier, at det ikke skal gå ut over deg at din fastlege ikke kan ta en rutinemessig GU, så protester litt på denne regningen du. Ikke mye penger, men en prinsippsak!
kari kari kari Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2007 Takk! Det var igrunn bare det jeg trengte å høre! Herregud 50 kr..... Men rett skla være rett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå